[laptop] zeer zeer traag na virus besmetting

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

• msterren
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik heb een laptop thuis staan van fujitsu siemens met besturings systeem XP home SP2.
Na een virus besmetting werd hij zeer traag en hem hem geformateerd, en een poging gedaan om een nieuwe xp instalatie te doen. dit heeft me zo'n 12 uur geduurt, nu is alles wat ik doe zeer traag, het duurt 60 min om op te starten, kan het zijn dat mijn HDD kapot is of is het iets anders?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je hem geformateerd nadat je hem schoon op hebt gestart? Weet je zeker dat je huidige installatie virusvrij is? Het klinkt mij in de oren alsof de hele handel nog steeds besmet is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• msterren
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-05-2023
naar mijn mening was hij schoon voordat ik hem heb geformateerd. het kan zijn dat ik het verkeerd gedaan heb, hoe kan ik het beter doen dan, want het is nu bijna onbewerkbaar

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-01 13:23
Schoonschippen.

Alles weggooien. Partitie weg en opnieuw formatteren. (langzaam formatteren!)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:45
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Probeer eerst zelf eens wat meer. Enkel formatteren is wel zeer weinig en ook je topicstart is neit echt uitgebreid voor een probleem, zo vermeld je niet eens je specificaties... Op GoT verwachtne we toch wat meer!

Mocht je de oplossing niet kunnen vinden dan is er de optie om een topic te openen in een ander forumdeel en dan zal dat Windows Clients zijn. Lees daar wel eerst even het geldende beleid en eventueel de FAQ. Geef dan ook zo veel mogelijk informatie die relevant is voor het probleem.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.