nVidia nTune wilt niet deïnstalleren

Pagina: 1
Acties:

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-05 15:17
Hoi :)
Aangezien mijn videokaart net is opgeblazen en ik alle nVidia drivers weg wil hebben van deze computer heb ik alle nVdia zooi zitten deïnstalleren. Alleen zit ik nu met een probleemje: nTune wilt niet weg omdat hij geen nVidia producten in deze computer ziet, wat logisch is aangezien mijn videokaart gefrituurd is. Normaal zou ik zo'n bijdehante programma's hardhandig verwijderen met shift+delete, register handmatig doorspitten en install/uninstall-keys deleten. Alleen durf ik het deze keer niet omdat dit tooltje hardware matig zooi verandert. Dus... hoe? De kaart er terug indoen heeft weinig nut, hij heeft geen beeld. Als hij het voor 5 minuten zou doen zou ik al blij zijn, maar nee.

Verwijderd

Geeft de kaart ook geen beeld in VGA modus? Anders eens in veilige modus opstarten.

• ikt
Hij geeft sowieso geen beeld :') Zelfs het bootscreen kan die niet laden. Hij geeft gewoon helemaal geen beeld meer :')

Verwijderd

Waarom is dat logisch? Ik vind het eerder achterlijk dat je een nvidia kaart erin moet hebben voordat je dat tooltje kan verwijderen...

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-04 14:14
Probeer meuk: CCleaner 2.18.878 eens. Als ik mij niet vergis zit onder Tools een Uninstall menu'tje. Probeer het daar eens mee te verwijderen. :)

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:33

Format-C

Tracing Rays

Heb je het al in veilige modus geprobeerd?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• ikt
CCleaner heb ik al geprobeert en het werkt niet. En ik weet niet hoe ik Veilige modus inkom nu ik dual-boot met Windows 7. Het menutje van Windows 7 heeft wel een veilige boot, Windows XP heeft niets.
Pagina: 1