Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

forumvoorkeuren : verbergen TFE keert jaarlijks terug

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:04
in mijn forumvoorkeuren kan je aangeven welke fora je wil verbergen om door de bomen het bos te kunnen blijven zien,

Volgens mij heb ik de afgelopen jaren steeds in mijn voorkeuren thema forum examens op verborgen gezet, en vandaag zie ik in my react weer een aantal TFE topics voorbij komen..

komt dit omdat er jaarlijks een nieuw TFE aangemaakt wordt? of vervalt ergens in het jaar mijn voorkeur om dit forum te verbergen?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Je voorkeur verdwijnt op het moment dat het forum er niet meer is en je je voorkeuren eens een keer opnieuw submit - het forum staat dan immers niet meer in het lijstje.

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Is best wel ingewikkeld om dat soort prefs ergens te bewaren en het een jaar later weer tevoorschijn te toveren. Om maar te zwijgen over mensen die gaan studeren/leren etc. die het dan opeens wel zichtbaar willen hebben. Lijkt mij persoonlijk niet op te wegen tegen het 1 keer in het jaar even je prefs induiken. Wontfix :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.