Ik heb een HD 4870 toxic en een HD 3850 silent in mijn pc steken. Apart werken ze allebei prima, maar eens ik ze samen opzet (omdat ik 2 schermen + een beamer wil opstellen, dus niet in crossfire maar gewoon naast elkaar) Freezed mijn pc na een tijd, maakt niet uit wat ik doe, gewoon in Vista: muis beweegt niet meer en toetsenbord werkt ook niet en je hoort de boxen stotteren of ruisen (wat ze normaal niet doen). Beamer staat op versterker met boxen die door HDMI kabel via de 3850 geluid en beeld doorgeeft. De 2 beeldschermen staan op de 4870.
Laatste drivers heb ik zo ie zo, voeding is 600 watt dat kan het ook niet zijn. koeling : alles zit in een cosmos case met 4 ventilatoren...
Ik ben gewoon ten einde raad... heeft iemand anders hier al ervaring mee gehad of weet wat er fout zit?
Grtz
Karel
Specs pc
intel Q9450 standaard geclocked.
Gigabyte X48 ds5
Crossair 8 Gb DDR2-800 geheugen
Vista 64 bit
Saphire 3850 512mb silent
Saphire 4870 1 Gb Toxic
zalman 600 watt silent voeding
Laatste drivers heb ik zo ie zo, voeding is 600 watt dat kan het ook niet zijn. koeling : alles zit in een cosmos case met 4 ventilatoren...
Ik ben gewoon ten einde raad... heeft iemand anders hier al ervaring mee gehad of weet wat er fout zit?
Grtz
Karel
Specs pc
intel Q9450 standaard geclocked.
Gigabyte X48 ds5
Crossair 8 Gb DDR2-800 geheugen
Vista 64 bit
Saphire 3850 512mb silent
Saphire 4870 1 Gb Toxic
zalman 600 watt silent voeding