[winkelmandje] foutieve bijkomende kosten berekening?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insomniac
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:46
Geachte,

ik heb in mijn winkelmandje een 4-tal producten:
Intel Core 2 Duo E7400€ 106,-
Intel DG45FC€ 108,71
Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G€ 37,51
Sony NEC Optiarc BC5600S-01€168,-

de totaal prijs bij b.v. informatique en zercom is resp. €443,- en €458,-
Dit klopt als een bus met de shopprijzen, echter als ik de "Bijkomende kosten meerekenen" optie aanvink worden de prijzen;
Zercom €436,-
en informatique €449.50

informatique is correct, alleen zercom wordt €22,- goedkoper bij verzenden. Dit moet 15 euro duurder zijn.

mvg,

ing_stripe

::. PVOutput: Zuid 4875Wp :: Noord 5406Wp :: Totaal 10281Wp .::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ik zie het ook, en weet niet waarom even zo snel hoe dit komt. Anderen zou willen hier even hun blik op moeten werpen.

Wellicht handig voor degene die het willen bekijken: Let op de link overschrijdt je huidige winkelmandje:
Link voor winkelmandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Er zit sowieso iets van die verwijderingsbijdrage van televisies ( - € 8,-) bij. Waarom die overal in mindering wordt gebracht is voor mij ook een raadsel, op het moment heb ik die verwijderingsbijdrage even op 0 gezet aangezien ik hier in het crewforum ook al een opmerking over zag. (Mocht Randal/Floor-is/Jaap/enz dit lezen, dat heb ik dus gedaan ja. :+)
Prijs wordt nu bij zercom (voor dat winkelmandje) € 468,-. Hoe jij aan die € 15,- komt weet ik even niet (ik zie in de verzendkostenregels bij zercom helemaal niks van €15,- staan, ook niet als ik meerdere dingen bij elkaar reken)..

[ Voor 12% gewijzigd door FlipFluitketel op 15-04-2009 19:29 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insomniac
FlipFluitketel schreef op woensdag 15 april 2009 @ 19:25:
Prijs wordt nu bij zercom (voor dat winkelmandje) € 468,-. Hoe jij aan die € 15,- komt weet ik even niet (ik zie in de verzendkostenregels bij zercom helemaal niks van €15,- staan, ook niet als ik meerdere dingen bij elkaar reken)..
Als ik dit winkelmandje bij zercom wil bestellen, krijg ik te maken met €8,- vaste verzendkosten en €7,- variabele kosten. zelfs bij het verzenden van een geheugen reepje komt er €1,- extra bij. een voedings kabeltje + €2,-

hoe het precies zit, weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Die €15,- haal je dus van het winkelmandje op de site van Zercom?
Ik zie in het pricewatch-winkelmandje namelijk maar €10,- erbij komen als ik kijk naar de prijs van zercom voor en na het bijtellen van de bijkomende kosten.

Voor dat ene foutje heb ik in ieder geval een melding geplaatst op devtrack, er ging inderdaad iets fout en er wordt naar gekeken. :)

[edit]
Probleem is nu dus opgelost. :)

[ Voor 5% gewijzigd door FlipFluitketel op 16-04-2009 12:31 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insomniac
FlipFluitketel schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:39:
Die €15,- haal je dus van het winkelmandje op de site van Zercom?
correct, bij zercom op de site komt er €15,- bij.

fijn dat het opgelost is.

Pagina: 1