Toon posts:

Azerty 2e hands spullen?

Pagina: 1
Acties:
  • 645 views

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik bij azerty een battery voor mijn mobiletje gehaald. Helaas bleek de verpakking te zijn geopend. Ondanks pogingen om voor mij de zaak op te lossen, zonder dat ik als klant druk ben met het corrigeren van een fout van de leverancier, weiger ik een RMA in te vullen. Ja ik ken de voorwaarden! maar ik vind het een principe zaak! geen gebruikte spullen als nieuw te verkopen....
jammer van azerty..

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

ok :?

Money for nothin' and your chicks for free

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53
Wat wil je dan, ik neem aan een nieuw product? Dan moet je deze retour sturen, en daarvoor heb je een rma-nummer nodig, zie het probleem niet.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:36

Boss

+1 Overgewaardeerd

Weet je zeker dat hij ook al gebruikt is? Alleen een verpakking die open is lijkt mij geen reden om aan te nemen dat het een 2e hands artikel betreft.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:05:
Onlangs heb ik bij azerty een battery voor mijn mobiletje gehaald. Helaas bleek de verpakking te zijn geopend. Ondanks pogingen om voor mij de zaak op te lossen, zonder dat ik als klant druk ben met het corrigeren van een fout van de leverancier, weiger ik een RMA in te vullen. Ja ik ken de voorwaarden! maar ik vind het een principe zaak! geen gebruikte spullen als nieuw te verkopen....
jammer van azerty..
ik sluit me aan bij danreed66, ik heb een keer een case besteld, was reeds geassembleerd geweest.
beschadigd, en onderdelen afgebroken.na lang lang janken bij azerty toch een andere ontvangen; verzend kosten mijn rekening.... 8)7

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01 20:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zeg niet dat het netjes is maar een RMA bij Azerty kost je 1 minuut. Inloggen op de site, aanklikken dat je RMA wilt, 1 zin beschrijving en klaar.

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01 09:57

trixx

-CTU- SuiZide

Wil niet lullig klinken maar je bent een beetje een zeur. RMA invullen is nou eenmaal iets wat je bij hen hebt. Kan je niet omheen. Zijn regels die niet door de medewerkers voor de lol worden gehanteerd. Vraag me ook af of het artikel zelf wel daadwerkelijk in gebruik is geweest. Een geopende verpakking zegt helemaal niks.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-01 16:51
Hoi danreed66,

Welkom op GoT!

Het is hier de bedoeling dat je een topic opent wat inhoudelijk ook nog iets in te brengen in het geheel van Tweakers.net.
Wat is eigenlijk de bedoeling van je topic? Wil je een nieuwe accu? Dan zul je ten eerste een RMA formulier moeten invullen en met Azerty contact moeten opnemen.
Wil je alleen maar even je ergernis kwijt? Dat mag je ergens anders doen :)

Daarnaast kun je altijd nog een shopreview achter laten

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:59
Sjengcity schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:12:
Hoi danreed66,

Welkom op GoT!

Het is hier de bedoeling dat je een topic opent wat inhoudelijk ook nog iets in te brengen in het geheel van Tweakers.net.
Wat is eigenlijk de bedoeling van je topic? Wil je een nieuwe accu? Dan zul je ten eerste een RMA formulier moeten invullen en met Azerty contact moeten opnemen.
Wil je alleen maar even je ergernis kwijt? Dat mag je ergens anders doen :)

Daarnaast kun je altijd nog een shopreview achter laten
Ik sluit me hierbij inhoudelijk aan maar voeg er de opmerking aan toe dat we liever hebben dat men het modereren aan mods overlaat en zich beperkt tot een topic report :)

Dit topic gaat dicht omdat er geen discussiewaarde is en de ervaring hier niet thuishoort, maar eventueel in de ShopReview.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.