#StopBurningStuff
Ik heb eerder een probleem met het hele artikel. jullie doen alsof Patapon 2 nog niet eens uit is, terwijl het al sinds november uit is in Japan, en al sinds 11 maart zowel OP UMD in de retail als via de PSN store wordt verkocht in Europa (of toch al zeker in Belgie!)
het artikel zou gewijzigd moeten worden om duidelijk te maken dat de digitale distributie test uitgaat van Sony North America, wanneer de game ginder begin mei zal uitkomen.
het artikel zou gewijzigd moeten worden om duidelijk te maken dat de digitale distributie test uitgaat van Sony North America, wanneer de game ginder begin mei zal uitkomen.
Ik heb dit doorgegeven aan de eindredactie en zij gaan mijn (onvolledige) nieuwsje als het goed is van een aanpassing voorzien. Excuses als ik verwarring heb gesticht en bedankt voor het opmerken.
Het gebruik van "digitale distributie" in deze context is blijkbaar al aardig ingeburgerd...DeanXeL schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:14:
Ik heb eerder een probleem met het hele artikel. jullie doen alsof Patapon 2 nog niet eens uit is, terwijl het al sinds november uit is in Japan, en al sinds 11 maart zowel OP UMD in de retail als via de PSN store wordt verkocht in Europa (of toch al zeker in Belgie!)
#StopBurningStuff
eigenlijk is de distributie ook echt digitaal. het verdelen gebeurt enkel via een combinatie van 0 en 1'tjes, terwijl het in de winkel toch heel wat minder digitaal is he ;-) natuurlijk staan op die UMD exact dezelfde 0 en 1'tjes, maar ja digitale distributie is de noemer van alles wat via digitale weg "direct to drive" wordt geschreven, zonder fysieke drager._WgV_ schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:21:
[...]
Het gebruik van "digitale distributie" in deze context is blijkbaar al aardig ingeburgerd...
@Jan:
Het artikel is inmiddels aangepast om duidelijk te maken dat het alleen over de VS gaat. 'Digitaal' hebben we uit de titel gesloopt, want als een uitgever zijn games analoog distribueert willen we niks met hem te maken hebben*. Dat het al min of meer ingeburgerd is, is wat mij betreft geen excuus: hier weten we wat het woord betekent en daar handelen we normaliter ook naar. Slippertje dus 
edit:
*) In elk geval niet meer sinds de publieke omroep geen C64-bandjes meer uitzendt
*) In elk geval niet meer sinds de publieke omroep geen C64-bandjes meer uitzendt
[ Voor 11% gewijzigd door Rataplan op 15-04-2009 16:13 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1