Toon posts:

ik zit vast in Metal Gear Solid PC (Cave level)!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen Night Vision Goggles dus ik kan niet zo goed zien in die cave met die KL*TE wolven. :( Ik kan ook niet meer terug door de level 5 deur om ergens een paar Night Vision Goggles te halen ook al heb ik een Level 5 card.

Ik heb wel met veel moeite naar het einde van die cave gelopen en gekropen en daar was dus Meryl die staat te wachten. Blah blah blah blah blah. Nu moet ik dus helemaal terug om zo'n sniper rifle te halen en Meryl te saven. HOE? Ik kon amper de weg vinden en nu moet ik het nog een keer doen. G.V.D. :( Iemand goeie tips want ik kom er echt niet uit! :(

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Thermo goggles gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb geen Thermo Goggles en ik kan ook niet meer terug! :(

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Je hebt toch wel thermo goggles of night vision goggles?

Hoe heb je anders psycho mantis verslagen? :)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:58

Steffie

Opaque

psycho mantis kan je zonder thermal of nightvision goggles verslaan ... maar daar ging het effe niet om :)

wat je kan doen is als je wel een carboard box hebt, meryl een stoot voor de harses geven en dan gouw in die box gaan zitten op de grond ... dan pist die wolf over je heen en dan heb je in ieder geval geen last meer van die wolven als je terug gaat in die grot
wat misschien ook helpt is de brightness en contrast van je monitor op maximaal zetten, misschien dat je dan wat meer ziet (werkte voor mij wel op de TV ;))

hmmzz ik heb niet goed gelezen ... meryl is dus al neergeschoten ... dan gaat dat eerste dus niet meer op |:(

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb snel ff de Night Vision Goggles gehaald en Mantis opnieuw verslagen :)
Nu moet ik de sniper vinden. Maar waar is die? B2 toch? Die gaskamer? Daar kan ik niks vinden! :(

• Steffie

Steffie

Opaque

Op dinsdag 27 februari 2001 20:43 schreef Single Guy het volgende:
Maar waar is die? B2 toch? Die gaskamer? Daar kan ik niks vinden! :(
B2 .. is basement 2 in tank hangar

daar waar je meryl voor het eerst ging bellen

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
Ok sniper heb ik. Sniper Wolf ook al verslagen. Nu zit ik in zo'n kamertje waar die Ocelot mij zit te martelen. Ik moet dus op die cirkel knop drukken om te overleven MAAR ik heb geen playstation maar PC versie dus welke toets is dat? Ik druk CTRL in maar er gebeurt volgens mij niet echt veel.

• Steffie

Steffie

Opaque

euw cirkel, dat is geloof ik spatiebalk

maar persoonlijk vind ik het einde als je je overgeeft leuker >:)

Verwijderd

Topicstarter
Nu bennik bij die Raven. Die barbarian.
Maarre hoe versla je die? Enkele tips?
Ik gebruik wel Stingers, C4's enzo maar
als je 'm te vaak hebt geraakt dan loopt
ie opeens heel snel en zijn heel veel wegen geblokkeerd en dan ben ik heel een makkelijke prooi want dan kan ik alleen nog maar rechtdoor lopen en dan knalt ie mij altijd kapot :(

Maar goed, 1 dagje Metal Gear Solid en zo ver komen is toch niet slecht vinnik :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Op woensdag 28 februari 2001 01:13 schreef Single Guy het volgende:
Maar goed, 1 dagje Metal Gear Solid en zo ver komen is toch niet slecht vinnik :)
Och, ik heb hem ook in een weekendje uitgespeeld, alleen een hele tijd vast gezeten omdat ik de frequentie van meryl niet wist..
Maar op je vraag, gewoon veel schieten met indeed die sam's, c4 en nikita's, maar heel snel zijn, dan blokkeert hij niet zoveel, zorg er gewoon voor dat hij aan de andere kant van de "map" is.

* pica komt niet vaak spellen tegen die langer als een weekendje duren. Alleen RTS zoals RA2 benk lang mee bezig.

Steam

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 01:13 schreef Single Guy het volgende:
Nu bennik bij die Raven. Die barbarian.
Maarre hoe versla je die? Enkele tips?
Ik gebruik wel Stingers, C4's enzo maar
als je 'm te vaak hebt geraakt dan loopt
ie opeens heel snel en zijn heel veel wegen geblokkeerd en dan ben ik heel een makkelijke prooi want dan kan ik alleen nog maar rechtdoor lopen en dan knalt ie mij altijd kapot :(

Riep je mij?? :)

Maar goed, je moet dus NOOIT voor hem gaan staan. Altijd een c4'tje bij een muur neer zetten (of landmijn whatever) en gewoon blijven wachten. zodra hij ontploft is, dan ga je voor 1 sec. voor hem staan en probeer je hem vol te pompen in die ene sec. en dan weer vlug weg rennen om een volgende c4/landmijn te plaatsen. bespaar je nikita's en je stingers, zodra hij je de nikita ziet (9 van de 10x ziet'ie hem ook) dan schiet'ie'em verrot. Stingers moet je vooral niet proberen, de seconde dat je schiet draait hij zich om en geeft hij je de volle laag.

"Quote the Raven, Nevermore!!!"

Verwijderd

alleen een hele tijd vast gezeten omdat ik de frequentie van meryl niet wist..
Gewoon de codec afgezocht, hij staat bijna aan het begin (140.15)

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik heb raven verslagen met alleen maar stinger eigenlijk
mijn tactiek: Ga ergens in een hoek staan zet je stinger aan en volg hem ( die stinger lockt all zonder dat je hem ook echt ziet) dus dan weet je wanneer je hem echt kunt raken, anticipeer daar dus op. Zodra je stinger afgevuurd heb snel de andere richting uitrennen (hoek remember) en wachten tot hij gekalmeerd is. Daarna weer hetzelfde trucje doen

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:20
Raven is makkelijkste baas gewoon lekker mijnen leggen na 5 mijnen is hij dood.

Verwijderd

Ok. iemand nog tips/trucs en (alleen als absoluut noodzakelijk) cheats om Metal Gear te verslaan? De eerste keer kom ik hem wel voorbij met nog 3 rations over of zo, maar dat stuk daarna kan ik gewoon N I E T halen. HELP
Pagina: 1