My Brute! Verslavend knokspel

Pagina: 1
Acties:
  • 823 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruinbaard
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 19:11
Hallo allemaal,

Ik heb gister een nieuwe spel ontdekt, het heet mybrute en het is de bedoeling om een poppetje/vechter(brute) te creeeren en daarmee dan tegen mensen te vechten in de arena. Je kan maar drie keer vechten per dag en je bent er dus niet meer dan 10 minuten per dag mee bezig. Het is erg leuk om steeds beter te worden en om nieuwe wapens en abilities te winnen. Vooral geinig als je je verveelt tijdens informatica of zo'n soort les om dan even je poppetje bij te houden

Schrijf je nu in op:
www.mybrute.com

eventueel kun je mij opzoeken om mijn leerling te worden en tegen mij te vechten

[ Voor 11% gewijzigd door Bruinbaard op 15-04-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Loopt al een topic over: Wie wil er tegen mij vechten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het is helemaal niet leuk, juist omdat je maar drie keer per dag kan vechten waarna je je doodverveelt. Vervolgens kom je erachter dat je anderen punten binnen kunt laten halen voor jou, wanneer je ze lid laat worden via jouw profiel.

Piramidespel ten top, niet leuk, saai na twee dagen. En het nodigt behoorlijk uit tot spammen, wat jij nu dus ook aan het doen bent.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05:57
Let ook eens op wat er in My Brute - echt lachen & oh zo simpel is gebeurt...
Linkje naar je eigen zo snel mogelijk weghalen!

Trouwens: * Malantur is het helemaal eens met CodeCaster :D

[ Voor 19% gewijzigd door Malantur op 15-04-2009 00:36 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruinbaard
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 19:11
aangepast :)
Wist niet dat het niet mocht en als ik search deed kon ik niks vinden onder my brute, brute of mybrute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
De eerste paar dagen is het inderdaad geinig maar uiteindelijk kom je tot de conclusie dat je niet kunt winnen zonder verschrikkelijk veel pupils (zie rankings). Vanaf dan is het, zoals al gezegd, inderdaad domweg een pyramidespel. Desondanks wél verslavend :(
Als je denkt dat je kunt winnen kun je tegen me vechten op [url="http://.mybrute.com/"]mybrute.com[/url]

[ Voor 51% gewijzigd door TheZeroorez op 15-04-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:36
frickY schreef op woensdag 15 april 2009 @ 01:02:
Als je denkt dat je kunt winnen kun je tegen me vechten op [url="http://.mybrute.com/"].mybrute.com[/url]
Ik heb je net even gepownd! (DeKoning13)

:p

[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 15-04-2009 12:10 ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wil je lachen? Mijn level 4 Brute vecht alleen nog met zijn vuisten, afgewisseld met een bom 1x per potje. Alle upgrades al die je maar kan bedenken op het gebied van kracht, maar wapens... ho maar :')

Nodeloos te zeggen dat het hopeloos misgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:43
gewoon een van de vele spellen die gebruik maakt van referral links. heel oud principe, ik sla over.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En uiteraard sta ik in het spel bekend met mijn username hier. Mocht iemand nog een easy fight zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Spielerij is er voor serieuze games, webspelletjes als My Brute passen in de HK (zie link eerder in dit topic).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.