Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XPe] Ramdrive problemen i.c.m. SABnzb+

Pagina: 1
Acties:

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:43
Goedenavond,

Ik heb een tijdje geleden een mini-pc gekocht welke heeft dienstgedaan als thin-client in een bedrijf. Doordat deze een verbruik van 12 watt heeft leek dit mij de ideale usenet downloadbak.

Ik heb er SABnzb+ op geinstalleerd, welke an sich prima draait. Alleen is het probleem dat SABnzb+ de config file en de temp directory automatisch op de Ramdrive neerpoot. Dit wil prima, totdat er een download gestart wordt, want dan is de ramdrive van 16 mb zo vol, en vliegen de errors mij om de oren.

Graag zou ik of de ramdrive willen verwijderen (toch niet erg nuttig voor de toepassing waar die in draait) of SABnzb duidelijk willen maken dat ie uit de ramdrive blijft. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste oplossing, vandaar dat ik het topic in WC heb gezet.

Normaliter moet het geen probleem zijn om de ramdrive te verwijderen dunkt me, maar op dit ding kom ik er niet uit. In het control panel staat een icoon "Ramdisk" waar ik enkel en alleen de grootte van de ramdrive kan instellen. Er staat geen ramdrive onder apparaatbeheer noch een geinstalleerd programma in de software lijst.

Hoe o hoe kan ik dit het beste oplossen?

Alvast bedankt!

Specs:
- Wyse Winterm WT9455XL
- Via 550Mhz processor
- 512MB geheugen (2 SD-RAM slots)
- 512 MB SSD 'HDD'