Yo, ik heb een (weliswaar klein) kevertje ontdekt.
Quote deze pic maar en je ziet het resultaat in je post.

Zie maar wat je ermee doet...
is idd niet goed..Op dinsdag 27 februari 2001 18:42 schreef Obi het volgende:
.jpg][afbeelding]
Mooie monitorOp dinsdag 27 februari 2001 18:42 schreef Obi het volgende:
.jpg][afbeelding]
Op dinsdag 27 februari 2001 18:42 schreef Obi het volgende:
.jpg][afbeelding]
Virussen? Scan ze hier!
Kijk hierboven maar.Op dinsdag 27 februari 2001 18:42 schreef Obi het volgende:
.jpg][afbeelding]
Thanx, jij hebt 'm ook neem ik aan..?Op dinsdag 27 februari 2001 18:44 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Mooie monitor
zoiets dacht ik nou ook..Op dinsdag 27 februari 2001 18:48 schreef Chaos het volgende:
Een [img]-tag wordt eerst veranderd in [url]-tag en dan pas vertaald naar html???
Kun je [img]'s niet beter meteen naar een link in html vertalen? Dat scheelt weer een regex.
komt omdat jij zo hard om arjen schreeuwde heh..Op dinsdag 27 februari 2001 18:47 schreef Obi het volgende:
Tjezus, je vraagt iemand om ff te quoten en het is gelijk 10 posts in een paar seconden... Jullie waren zeker nieuwschierig naar het buggie allemaal he..?
ff kijken dan wat er gebeurdOp dinsdag 27 februari 2001 18:42 schreef Obi het volgende:
.jpg][afbeelding]
Hmm.. lijkt mij logisch. Als je geen (0 of minder) posts wilt zien op 1 pagina, dan heb je er absoluut geen enkele interesse in.Op dinsdag 27 februari 2001 20:59 schreef Chaos het volgende:
En nog even een hele creatieve bug: als je in je preferences 0 posts per pagina (of een negatief/geen getal) opgeeft vindt Topix alle topics ineens brak.
PSN-id: Chrasher
Dat hij ze brak vindt is wel vreemd..Op dinsdag 27 februari 2001 22:14 schreef Chrasher het volgende:
[..]
Hmm.. lijkt mij logisch. Als je geen (0 of minder) posts wilt zien op 1 pagina, dan heb je er absoluut geen enkele interesse in.
Neuh, is vrij logisch. Als je mysql vertelt dat je maar 0 posts terug wil hebben krijg je er ook maar 0 terug. Een topic zonder posts is brak dus -> error.Op dinsdag 27 februari 2001 22:16 schreef Phreak het volgende:
[..]
Dat hij ze brak vindt is wel vreemd..
We spend our years as a tale that is told
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq