Perfect scrippie. Werkt perfect bij mij. Heb er wat kleine aanpassingen aan gemaakt zodat ik onder andere als ik een variabele icqnr en icqpw meegeef dat hij die ook gebruikt om te versturen. Zo niet, dan pakt ie de twee standaard accounts die ik heb opgegeven.
Weet je trouwens of het op de een of andere manier ook mogelijk is om de afzend manier te wijziggen?
Als je hem namelijk via het web verstuurd, dan zet ie 278388994 voor je ICQ nummer, en als je hem vanuit ICQ zelf verstuurt, dan zet ie 278388991 voor je ICQ nummer. Het verschil is dat als je replied op een '4' nummer, het bericht alleen maar via je browser te lezen is, en als je replied op een '1' nummer, hij door de ICQ client zelf wordt ontvangen.
Uiteraard wil ik mijn replies naar het '1' nummer, of naar mijn normale gsm hebben.
Heb ff in het scriptje gekeken, maar standaard zit daar geen mogelijkheid voor in. Misschien dat door wat aanpaswerk van de forms het wel zou kunnen.
Is er iemand die hier misschien een idee voor heeft?
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25