Verplaatsen forumtopic in artikel "Telemarketeers negeren ve

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06-2025
In het frontpage artikel nieuws: Telemarketeers negeren vermelding op Infofilter-lijst wordt verwezen naar het forumtopic onderwerp 1345615 . Maar dit forumtopic staat in de huiskamer en dus niet toegankelijk voor iedereen.
Zou het mogelijk zijn dit forumtopic uit de huiskamer te verplaatsen zodat iedereen het topic kan lezen. Het lijkt me handig als in een frontpageartikel naar een forumtopic wordt verwezen voor meer informatie en discussie dat dit forumtopic voor iedereen toegankelijk is?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:32
Het betreffende topic bestaat voor 50% uit "hoe irriteer ik een telemarketeer"-replies, ik denk niet dat het op zijn plaats is buiten de HK.

Veel discussie over Infofilter zie ik niet, je hoeft iig niet bang te zijn dat je iets mist. ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06-2025
Sow ok, volgens mij heb ik me blindenbril opgehad, heb nog gekeken voor een zelfde soort vraag in 'geachte redactie', maar ik heb die andere topic over het hoofdgezien, excuses voor de dubbelpost.
Deze kan dus dicht verder...

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Doen we :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.