Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Planner, makkelijk editbaar, geen outlook

Pagina: 1
Acties:

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Hallo, ik zoek een planner, het liefste met weeknummers.
Per dag moet ik 1 of meer notities kunnen maken, tevens makkelijk printbaar en editbaar.

Ik kan het niet met outlook doen, omdat het één an ander dan conflicteert met sync'en

online is ook goed, freeware of een knutselprog van iemand is ook goed. Het is voor verbouwing van mijn huis.

Google was niet mijn vriend in deze, ik kon niet vinden wat ik zocht.

www.casarodriguillo.com

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 13:01
Google calendar is echt geweldig ja! Voor de weeknummers even eenmalig dit aanklikken en installeren op de calender:
http://www.google.com/cal...group.calendar.google.com

Als je iets verder gaat zoeken zou iets als Basecamp ook top kunnen zijn met takenlijsten e.d. Dat mist Google namelijk maar is voor verbouwingen wel erg handig.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 10:02

ThunderNet

Flits!

Microsoft Project is ook erg handig met planningen :) Niet gratis, maar misschien heb je er al een licentie voor.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lightning? Eventueel i.c.m. Thunderbird. Ondersteund ook synchronisatie met Google Agenda.

• Pinin

Pinin

Topicstarter
THX, google calender is ruim voldoende. Beetje slordig dat google zelf niet hiermee kwam omdat ik niet de juiste zoekterm gaf.

www.casarodriguillo.com

• Pinin

Pinin

Topicstarter
calender is very nice :*)
Kan je een bepaalde afspraak nog een afwijkende kleur geven?

www.casarodriguillo.com

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 13:01
Even een extra calendar aanmaken. Je kan meerdere calendars elkaar laten overlappen namelijk. Je kan dan bijvoorbeeld een calender schilderwerken, een calender aannemer x en een calender opleveringen aanmaken ofzo. Je kan ze aan en uitzetten waardoor je super overzicht creëert.
Pagina: 1