EBay verkoopt StumbleUpon weer aan oprichters

Pagina: 1
Acties:

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typo? Volgensmij klopt het niet helemaal
EBay verkoopt StumbleUpon weer aan oprichters

Door Dimitri Reijerman, dinsdag 14 april 2009 18:37, views: 1.699

StumbleUpon, een bedrijf dat websurfers attendeert op soortgelijke websites, is door de oprichters van eBay teruggekocht. Daarmee wordt de overname van StumbleUpon door de Amerikaanse veilingsite uit 2007 in feite teruggedraaid.
Ebay verkoopt stumbleupon maar de 1ste regel zegtdat de oprichters van ebay het hebben teruggekocht?
Moet het gedeelte "van eBay" niet weg?

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:45
Neen, het is correct maar ik heb het ook tweemaal moeten lezen :P Het is niet "de oprichters van eBay" maar "teruggekocht van eBay". Als je niet begrijpt wat ik bedoel; gewoon even lezen met een pauze tussen "oprichters" en "van eBay". Misschien was dit beter geweest: "StumbleUpon, een bedrijf dat websurfers attendeert op soortgelijke websites, is door de oprichters teruggekocht van eBay."

Wat ik wel eigenaardig vind, is de "EBay" in de titel. Je schrijft toch ook niet IPhone ofzo? :) Waarschijnlijk wordt er automatisch een hoofdletter van gemaakt maar het blijft toch eigenaardig. Ebay zou netter zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door D-Three op 14-04-2009 22:22 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Even wat minder ambigu gemaakt, en titels beginnen bij ons inderdaad per definitie met een hoofdletter :)

[ Voor 52% gewijzigd door Rataplan op 15-04-2009 09:06 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ah, nu je het zo zegt laagvliegerke zie ik het ook maar leesde het telkens door zonder pause. nu is het wel duidelijker.