McFraGG de gekste !!
Verwijderd
uiteraard..Op dinsdag 27 februari 2001 18:37 schreef RaR het volgende:
maar als ik een dynamisch ip heb(wat chello je dus geeft), is het dan nog mogelijk om freesco als router te gebruiken?
Ik neem aan dat chello je alleen een ander ip geeft wanneer je pc gereboot wordt. Dus als je je routertje aan laat staan is er niks aan de hand. Maar volgens mij staat er ergens in de handleiding of bij de FAQ van freesco hoe het werkt wanneer je een dyn. ip hebt.
Verwijderd
Ik heb hier al 4 maanden hetzelfde IP, dus dat zit wel goed! (als je server aan blijft staan tenminste)
Verwijderd
ik gebruik kabel en heb vandaag freesc online gegooid met de instellingen juist voor dynamische ip, werkt prachtig
Ik heb ook Chello en vandaag Freesco eindelijk draaiend gekregen:)
Werkt perfect
Werkt perfect
Leuk dat het bij jullie allemaal werkt maar mij mij dus niet 
Ik heb een 486 met een Realtek 8019 ISA NIC en een kabelmodem van Rendo (deze word aangesloten op de COM1 poort dus ik heb maar 1 NIC) Als ik mijn modem aan de computer hang dan kan ik een verbinding maken met Rendo maar dan heb ik geen netwerk verbinding (kan niet pingen)!
Als ik opstart en het modem weglaat doet mijn netwerk het wel (ik kan dan wel pingen)
Wat is het probleem
IRQ conflict ???
help plz
Ik heb een 486 met een Realtek 8019 ISA NIC en een kabelmodem van Rendo (deze word aangesloten op de COM1 poort dus ik heb maar 1 NIC) Als ik mijn modem aan de computer hang dan kan ik een verbinding maken met Rendo maar dan heb ik geen netwerk verbinding (kan niet pingen)!
Als ik opstart en het modem weglaat doet mijn netwerk het wel (ik kan dan wel pingen)
Wat is het probleem
help plz
Als de NIC (8019) in jumperless mode staat wil hij nog wel eens op IRQ 3 gaan zitten. En toevallig wordt dat IRQtje ook gebruikt door COM1. Even het dosprogje van realtek.com.tw downloaden en de instelling even veranderen in bijv. IRQ 10.
Ik zat nl. met hetzelfde probleem, ik zit ook bij de Rendo en dus ook zo`n seriele kabelmodem en een 8019 en Freesco
.
Ik zat nl. met hetzelfde probleem, ik zit ook bij de Rendo en dus ook zo`n seriele kabelmodem en een 8019 en Freesco
7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)
Pagina: 1