🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Maar games, alles wat oud is en draait op je laptop
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Medal Of Horner:Allied Assault, Call Of Duty (reeks tot Modern Warfare). En uiteraard de GTA reeks tot GTA:IV (waarschijnlijk nog iets te zwaar
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Draait extreem licht dus op elke laptop of pc. Ik wacht eigenlijk op een iphone versie....
2JZ TT6 :D
Klassieke RTS spellen kunnen ook wel leuk zijn, Age of Empires, Red Alert, etc.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dwarf Fortress spreekt mij helaas niet aan, net als World of Goo. Peggle ziet er wel erg leuk uit, ga ik zeker proberen ! Net als een oude GTA. Ik denk GTA:SA
Ik heb overigens nét Red Alert 2 geinstalleerd, meester game
Nog andere ideetjes ? Spelletjes die vrijwel geen muis nodig hebben zijn het meest welkom
Ik heb overigens een laptop met een snelle cpu maar een iets mindere videokaart (9300M G)
@DJT88: Peggle is al verkrijgbaar op mobile ?http://www.popcap.com/games/mobile/peggle
[ Voor 6% gewijzigd door Freekers op 14-04-2009 18:53 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
In de startpost heb je het over simpele spelletjes. Nu kom je hier aan met GTA:SA en RA2; dat zijn toch echt geen simpele spelletjes meer.. Als je die kant op gaat is er maar één antwoord op je vraag: alle games kunnen op je laptop, mits die aan de eisen voldoet en dan zie ik ook niet zo heel erg het nut van dit topic eerlijk gezegd. Zonder criteria wordt het een algemeen (opsom)topic waarin elk antwoord mogelijk is en dat is weinig zinvol.Freekers schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:52:
Bedankt voor de replies!
Dwarf Fortress spreekt mij helaas niet aan, net als World of Goo. Peggle ziet er wel erg leuk uit, ga ik zeker proberen ! Net als een oude GTA. Ik denk GTA:SA
Ik heb overigens nét Red Alert 2 geinstalleerd, meester game
[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 14-04-2009 19:05 ]
And I'm the only one and I walk alone.
ik zie het jah... Is alleen niet compatible met de iphone.... ik heb wel bejeweled 2 op mn telefoon, die is misschien ook nog wel leuk op de pcFreekers schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:52:
Peggle is al verkrijgbaar op mobile ?http://www.popcap.com/games/mobile/peggle
2JZ TT6 :D
- Rollercoaster Tycoon 3 (Met minstens soaked natuurlijk ^^). Alhoewel dat de touchpad scroll niet perfect werkt.
- Myst
GTA 2 doet het vaak nog wel erg goed vooral via netwerk.
Draait op bijna alles, hoewel dan niet op hoogste kwaliteit.
En het nieuwe (nog in beta-stadium verkerende) Battlefield Heroes is ook niet zo veeleisend qua hardware, en een erg leuk spel. Je hebt alleen wel internetverbinding nodig, dus niet voor in de trein
[ Voor 56% gewijzigd door Toaby op 14-04-2009 19:11 ]
Carmageddon
Worms
Football Manager (als je van voetbal houdt)
Adventure spellen zoals Larry?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Smiling as the shit comes down...
Die is super! heb hem op me HTPC:P En laptop ook:-)sanzut schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:46:
World of goo
Wiki: Wikipedia: World of Goo
Draait echt overal op, zelfs op linux!
Kijk dan meteen naar een limit removing source port met een goeie netcode zodat je meteen online kan spelen eventueel.
ZDaemon.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 14:08 ]
Met ^^PleXtor schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:06:
Transport Tycoon Deluxe. Met uitbreidingen van www.openttd.com
Meer dan genoeg, ben je al uuuuuuuuuuren zoet mee
Ik had ook de offline versie van o2jam erbij draaien met zo'n 150 nummers, goeie training voor de vingers en nog lekker muzikaal ook
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zuma (ook van popcap) is ook een erg leuk en simpel verslavend spelletje.
Worms Armageddon doet het ook erg goed evenals Soldat , Trackmania United , Wolfenstein Enemy Terretory , Quake 3 / Live en Warsow (snel,gratis,opensource schiet spel wat nog sneller speelt dan UT3 en draait op de Quake 2 engine gecombineerd met cartoon achtige graphics vergelijkbaar als bij Team Fortress 2.
Winners never cheat, Cheaters never win
Call of Duty
Call of Duty II ( waarschijnlijk moet je graphics op low zetten )
Total Annihilation
Dus ga lekker online knallen met Call of Duty 4!
LittleFighter2 (geniaal 2d fightgame, draait op bijna elk systeem, lekker rammen op je toetsenbord xD
GRID zou je op lage graphic ook kunnen proberen, zeer verslavend spel (vooral online)
Gaude et aude
Jawel, maar ik had examens dus geen tijd om te reagerenMr Hackenbacker schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:43:
Volgens mij kijkt hij hier al niet meer.
Goed, hartstikke bedankt ! Ik ben voorlopig voorzien
Ik heb nu een stuk of 6 games erop staan, dan heb ik altijd wel wat te doen
Thanks