Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

No limit Internet en HD TV formule in België

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb al heel wat 'afgesurfd' naar goede formules maar omduur slaat een mens al eens tilt.
Dus dacht ik maar eens raad te vragen aan mensen die waarschijnlijk ook al geworsteld hebben met dit probleem.

Ik ga namelijk binnenkort verhuizen en ik wil daar enkel snelle 'no limit' internet en HD-televisie.

Tegenwoordig slaan ze met die Digicorders naar je hoofd en heb je dus voor 50euro zo'n shake , waarbij ze de digicorder er gewoon bij geven.
De daarbijhorende internet-verbinding ziet er dan zo uit;
# Internet Speed Down: 20 Mbps
# Internet Speed Up: 512 Kbps
# Internet Volume: 30 GB

Nu heb ik hier in het ouderlijke huis dus zo'n Telenet shake-pakket met digicorder, maar het hekelpunt hieraan vind ik toch dat je niets kan bewaren of schrijven op een dvdtje ofzo.

Dus om dit te vermijden dacht ik bij Telenet enkel een digibox (of digicorder) te vragen en dan zelf een hd dvd-recorder te kopen.
Hierbij zie je ook het volledige tv-gids-menu en kan je dus ook alles opnemen.
Dit zou dus op 8 euro per maand komen bij Telenet (http://telenet.be/499/0/1/nl/thuis/televisie/tarieven/digitale-televisie.html)

Voor internet dacht ik dan aan Scarlet No Limit;
http://www.scarlet.be/nl/adsl20nolimit/

Dit wordt dan maandelijks 19.95euro internet
en maandelijks HD TV voor 8 euro
=>faster, cheaper and longer dus dan de groovyshake-formule van Telenet

Klopt deze redenering ongeveer of zie ik iets over het hoofd?
Weet er iemand mss andere operatoren die aan te raden zijn voor Gent, België?

Alvast bedankt voor het advies.

Verwijderd

Topicstarter
Oei, ik heb net navraag gedaan bij de vorige eigenaar en blijkbaar is er geen Belgacom lijn beschikbaar in mijn nieuw huis.
Dus Scarlet is al afgeschreven...

Zijn er nog andere (zonder Belgacom lijn) interessante providers zonder downloadlimiet?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit past beter in Internetproviders en Hosting. Maar ... aangezien het iets is dat je makkelijk zelf uit kan zoeken en het een 'welke kan ik het beste nemen'-topic is sluit ik hem omdat ik er van overtuigd ben dat ze het topic daar niet willen hebben.

Zoek met de search van dit forum, zoek met Google en je komt vanzelf interessante resultaten tegen. Succes!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.