Ik wil een scythe muggen 2 kopen alleen nu wil ik hem niet met push pins vast zetten(geklooi), ik wil hem dus vast maken met schroeven maar zit dit erbij(LG775) of moet ik het speciale pakketje erbijkopen (scythe cooler stabalizer)?
Bij de mugen 2 krijg je wel degelijk de bijhorende backplate en vijsjes.
Geen zorgen maken en installeren die hap
Geen zorgen maken en installeren die hap
ik heb er ook een gekocht, moet alleen nog bezorgt worden, ik heb wel een keer een verhaal gehoord over iemand die een stukje folie op de backplate had zitten en zich af vroeg wat ie er mee moest, heb het topic alleen niet verder gevolgd
iemand een idee ?
Signature
@ BGB4rn
Ik neem aan dat het folie er zit om te zorgen dat de backplate geen kortsluiting op het mobo kan veroorzaken.
Ik neem aan dat het folie er zit om te zorgen dat de backplate geen kortsluiting op het mobo kan veroorzaken.
Addicted to silent computing
zou kunnen, ik heb heel die backplate nog nooit gezien dus ja
Signature
Nee ik ook niet, wel leuk dat je je hele pc uit elkaar moet slopen om de koeling er op te zetten
Zo stof ik hem tenminste ook nog eens uit.
Zo stof ik hem tenminste ook nog eens uit.
of je kunt je pc uit elkaar halen en gelijk een gat in je mobo tray dremelen ^^ , t is dat ik er geen heb...
Signature
Er zit idd een soort folie op de backplate. Gewoon laten hangen , je vroegere backplate er (met bibberende handjes) afhalen , de nieuwe er op (jaja je zal gekke kuren uithalen) , dan je mugen dr op en klaar is die hap 
Voor een vd beste koelers moet je al wat moeite doen
Voor een vd beste koelers moet je al wat moeite doen
Ik heb geen dremel wel een slijptol denk alleen dat ik daarmee een iets te groot gat maak 
Maar ik doe liever wat meer moeite dan dak met die klote pushpins aan ut klieren bent.
Maar ik doe liever wat meer moeite dan dak met die klote pushpins aan ut klieren bent.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 15:11 ]
dat is inderdaad ook een van de redenen dat ik voor deze koeler kies 
maar een slijptol lijkt me inderdaad wat te lomp..
Signature
Verwijderd
Niks te lomp, als je maar eerst je mobo eruit haaltBGB4rn schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:15:
dat is inderdaad ook een van de redenen dat ik voor deze koeler kies
Pagina: 1