Ik post dit in dit forum, omdat ik denk dat er hier meer mensen verstand van hebben als Clients software algemeen. Ik zoek een programma waarmee je bepaalde dingen van je audiotrack kan verwijderen, zonder de kwaliteit ernstig aan te tasten. Ik zie bijvoorbeeld dat je met VirtualDJ de stem kan verwijderen, maar dit werkt niet zo goed. Ik heb ook het een en ander geprobeerd met Adobe Audition, maar dat werkt ook niet super.
Volgensmij kan het wel gewoon, hoe kunnen dj's anders een remix maken? Moet dit per se met een apparaat of kan dit ook met software? Mij lijkt het logisch dat het met software gewoon kan. Welke software kun je hier het beste voor gebruiken? Hoe zit het allemaal? Ik zou niet weten wat ik in moet typen bij Google.
Ben een beetje noob op dit gebied...
Volgensmij kan het wel gewoon, hoe kunnen dj's anders een remix maken? Moet dit per se met een apparaat of kan dit ook met software? Mij lijkt het logisch dat het met software gewoon kan. Welke software kun je hier het beste voor gebruiken? Hoe zit het allemaal? Ik zou niet weten wat ik in moet typen bij Google.
Ben een beetje noob op dit gebied...