Poll over geweldadige pcgames

Pagina: 1
Acties:
  • 644 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:16
Dag MedeTweakers,

Ik zou graag een poll doen over een verbod op geweldadige pcgames (soort onderzoek voor schoolwerk).
Is dit hier mogelijk of moet ergens anders gaan kijken?

Mvg

Maikel

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:38

buggienuk

lekker buggie

Je kan het beste even een PM naar een van de modjes (van spielerij) sturen en het aan hun vragen. Zij gaan namelijk over het wel of niet toelaten van polls/enquetes.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ok, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je hier ook weinig resultaten zult krijgen

99% van de stemmen zal zijn ( mega onzin ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Staat ook nog hier uitgelegd: Forum FAQ: Spam en Werving en dan het laatste puntje.

offtopic:
Daarnaast hoort een topic als deze (alhoewel die er eigenlijk niet zijn, aangezien je een DM moet sturen) eigenlijk in Schop een Modje.

[ Voor 52% gewijzigd door Cadezo op 14-04-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:09:
ik denk dat je hier ook weinig resultaten zult krijgen

99% van de stemmen zal zijn ( mega onzin ) ;)
Is de bedoeling :P
Ik vind dat ook complete onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
@ Cadezo
Ik heb de aanvraag gestuurd naar de moderators van spielerij.
Even afwachten wat ze erop antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik ook merja, maar als je een goede poll wil maken dan moet je eigenlijk ook een wat breder publiek aanspreken ,ipv al die gamende tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Spaiker schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:19:
[...]
Is de bedoeling :P
Ik vind dat ook complete onzin
En dat wil je voor school gaan gebruiken? Dat is toch geen poll dan, dan kan je de gegevens niet zo goed verzinnen. Zorg tenminstse dat je een representatieve steekproef neemt of je moet graag eenzijdige polls/enquetes willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Het is een opgegeven onderwerp als je dat bedoelt.
Ik als gamer moet contra het verbod zijn, en dan een discussie voeren met iemand die pro verbod is.
Ik wil gewoon aantonen dat er mensen achter mij staan die geen verbod willen en de professor zei dat zo een onderzoek een goed argument zou zijn.

[ Voor 71% gewijzigd door Spaiker op 14-04-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
De discussie die nu hierover gevoerd is, past dus compleet niet in dit onderdeel van forum 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:21:
ja, ik ook merja, maar als je een goede poll wil maken dan moet je eigenlijk ook een wat breder publiek aanspreken ,ipv al die gamende tweakers :)
Wat stel je dan voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:30
Een meer algemener forum benaderen.Nu wordt je onderzoek niet representatief, omdat alleen maar gamers de poll invullen. Natuurlijk vinden die gewelddadigheid en games onzin. Maar zou ik mijn moeder deze poll laten invullen, zou er een geheel ander resultaat uit komen.

Wat voor website of forum je hiervoor moet benaderen kan ik niet zo snel bedenken, maar zijn vast genoeg te verzinnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Putyah op 14-04-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hier is eigenlijk een simpel antwoord op te geven.

Je bent van jezelf geweldadig of niet, een computerspel voegt hier net zoveel aan toe als media of film.

Ik speel al " Aggressieve " games toen er alleen nog maar pixels beschikbaar waren.. en het ergste wat ik ooit heb dood gemaakt.. is een kikkertje ;(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Putyah schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:58:
Een meer algemener forum benaderen.Nu wordt je onderzoek niet representatief, omdat alleen maar gamers de poll invullen. Natuurlijk vinden die gewelddadigheid en games onzin. Maar zou ik mijn moeder deze poll laten invullen, zou er een geheel ander resultaat uit komen.
je kan toch duidelijk aangeven dat het een onderzoek betrof op een 'fora met focus op techniek en bovenmatige interesse in computers'? Dan zit je in iedergeval in de doelgroep die er kennis van heeft, in tegenstelling tot moeders.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Het kan je zelfs weerhouden van geweld.
Ik had een keer flink zin om de ramen in te gooien, ben maar Half-Life 2 Deathmatch gaan spelen.
Paar granaten wezen grav-naden naar mensjes hun hoofd. Best handig als iets je frustreert.

Zolang ik shooters speel voel ik me eigenlijk altijd vermaakt en nooit agressief. Ik kom ook nooit zelfs in de verleiding iets agressiefs te gaan doen zodra ik achter de pc dan vandaan kom.
Niet dat ik anders zo snel agressieve impulsen heb hoor, maar in ieder geval nooit als ik net een shooter heb gespeeld.

Works like a charm.

[ Voor 11% gewijzigd door Amanoo op 14-04-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

Overleg over een eventueel topic loopt via DM. Deze kan dus wel dicht.

Gebruik overigens wel even de editknop ipv meerdere keren achter elkaar te posten, zeker als het korte reacties en/of aanvullingen betreffen op je vorige reactie.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.