Doet Apple aan tegemoetkomingen bij defecten?

Pagina: 1
Acties:
  • 621 views

• BigJeff
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-03-2022
Ik heb mijn Macbook Pro vandaag opgestuurd ter reparatie, en ik heb 'm sinds afgelopen donderdag.
Hij liep na 2 uur , gewoon een beetje gebrowsed te hebben al voor de eerste keer vast, kon niets meer doen.
Heb m toen herstart, daarna deed airport lastig. Hij had verbinding maar ging na een tijdje weer uit, na nog een keer vast lopen en nog een herstart kreeg ik te zien dat er helemaal geen airport kaart meer geïnstalleerd was.

Afbeeldingslocatie: http://deincarnation.com/bjfiles/noairport.png

Vandaag ben ik naar Xando in Enschede gegaan en heb 'm daar op laten sturen naar Zwolle ter reparatie.

Nu vroeg ik mij af of Apple doet aan een tegemoetkoming omdat ik nu wel weer 2 weken zonder mijn Macbook Pro zit.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:37

Exirion

Gadgetfetisjist

Kun je dat niet het beste aan Apple zelf vragen? Pak de telefoon zou ik zeggen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De vraag is waar je hem hebt gekocht. Indien bij een winkel was ik niet akkoord gegaan met een reparatie, omdat de notebook binnen een week (eigenlijk een dag, gezien de feestdagen) kapot is gegaan. Dan kan je dus spreken over een DOA (dead on arrival), en is directe omruiling vrij normaal. Als je hem echter direct online hebt gekocht via apple, zoal je toch echt bij apple moeten wezen :)

• BigJeff
Ik heb 'm inderdaad online besteld, i.v.m. ADC-Student korting.

Ik zou echter niet weten welk van het X aantal nummers ik moet bellen met deze vraag.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

BigJeff schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:06:
Ik zou echter niet weten welk van het X aantal nummers ik moet bellen met deze vraag.
http://www.apple.com/nl/support/contact/

Simpel.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BigJeff
Voor ik 1,30 per minuut ga betalen, zou ik liever even weten of er überhaupt kans is op een soort van refund...
Misschien is er hier iemand die ervaring heeft met dit soort voorvallen.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

BigJeff schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:21:
Voor ik 1,30 per minuut ga betalen, zou ik liever even weten of er überhaupt kans is op een soort van refund...
Misschien is er hier iemand die ervaring heeft met dit soort voorvallen.
http://www.leerwiki.nl/Ho...lefoonnummers_moet_bellen

Zie "Apple Support"

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:30

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Apple Support 0900 7777 703 / 001 800 275 2273

naar de VS bellen is idd een stuk goedkoper ;)

Discogs

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Volgens mij kost dat helemaal geen 1,30 per minuut? Ik heb vanmorgen nog gebeld.

*Check, €0,05 per minuut.

• astonmbp
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Mijn MBP was ook binnen 2 weken na aankoop kapot (ging niet meer aan) en ik had het ook online gekocht met adc-korting. Na een paar keer bellen naar Apple en doorzeuren hebben ze mij een hele nieuwe opgestuurd en de oude opgehaald. Dus toch gewoon even bellen :)

• BigJeff
astonmbp schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:33:
Mijn MBP was ook binnen 2 weken na aankoop kapot (ging niet meer aan) en ik had het ook online gekocht met adc-korting. Na een paar keer bellen naar Apple en doorzeuren hebben ze mij een hele nieuwe opgestuurd en de oude opgehaald. Dus toch gewoon even bellen :)
Hij is nu opgestuurd ter reparatie dus dat wacht ik eerst wel even af :P
Ik vroeg me gewoon af of ik een kleine vergoeding kreeg voor het falen van mij dure aankoop.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:29

samo

yo/wassup

Nee, dat doet (bijna) geen enkel bedrijf voor zo ver ik weet. Directe schade vervangen ze, gevolgschade dus niet.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
BigJeff schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 19:04:
[...]

Ik vroeg me gewoon af of ik een kleine vergoeding kreeg voor het falen van mij dure aankoop.
lol 8)7

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08
Je vraag is inmiddels wel beantwoord. Daarbij is het eigenlijk de bedoeling om eerst Apple op te bellen, zoals ook in het beleidstopic staat en daarna pas een topic te openen. Zij kunnen immers je vraag zo beantwoorden :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.