tim schreef op disndag 14 April 2009 @ 09:33:
Online Glasvezel in Almere
Klanten van Online breedband B.V. in Almere kregen een aantal maanden geleden een e-mail van Online met de vraag of zij geïnteresseerd waren in de aanleg van een glasvezel verbinding.
Deze verbinding zou de huidige ADSL 1 en 2+ verbinding vervangen, Deze enquête was Online in te vullen en is nu ook beschikbaar voor niet klanten.
Zie hier onder de link naar de pagina:
http://glasvezel.online.nl/
Het betreft hier alleen mensen die woonachting zijn in Almere en die door Reggefiber al zijn aangesloten op het glasvezel netwerk. Om te bekijken of jouw adres al is aangesloten op het glasvezel netwerk dan is dit gemakkelijk te controleren op:
www.kpnglasvezel.nl/web/home.htm
Reggefiber ‘in opdracht van gemeente Almere’ is al een aantal jaar druk bezig met de aanleg van een groot glasvezel netwerk.
Nu een groot aantal huishoudens zijn aangesloten gaat ook Online Breedband B.V het nieuwe medium gebruiken om hun diensten op aan te bieden. Als we de website van Online mogen geloven is het leveren van HDTV diensten en films in combinatie met VOIP een van de opties. Nadere informatie hier over is nog niet bekend.
Momenteel is KPN de enige aanbieder op dit glasvezel netwerk en de prijzen die aangeboden worden liegen er niet om. Er zijn momenteel 3 smaken beschikbaar varieerend in prijzen vanaf 65 /mnd t/m 110 /mnd euro voor het duurste pakket.
Zie hier nadere informatie van pakketten van KPN:
http://www.kpnglasvezel.n...is.htm?omn_ic=PCC_poshuis
Aangezien Online Breedband B.V. een prijsvechter is, kunnen we er van uit gaan dat zij met een prijs komen die lager uitpakt dan die van KPN.
Zodra er meer informatie bekend is wordt dat uiteraard in deze topic vermeld.
Leuk dat er meer aanbieders op het glasnet van KPN in Almere komen.Maar Online heeft het bij mij in 2maanden (na 5 jaar via wanadoo/orange via KPN gehad te hebben) zo verziekt met die superslechte helldesk en een butt livebox,die om de haverklap eruit lag, dat ik met deze partij nooit meer iets te maken wil hebben.Dus als het vezeltje hier naar binnen word gebracht(Almere_buiten),zal het zeker KPN worden of misschien een andere aanbieder.Maar zeker geen Online
[ Voor 7% gewijzigd door vincedd op 14-04-2009 17:35 ]
Zojuist hoorde ik van een Online medewerker dat ze de volgende pakketten voor glasvezel gaan aanbieden voor het glasvezelnetwerk in Almere (Almeernet):
1. Een 2 in 1 pakket : Internet 50 Mb Dl/UL + Analoog TV/Radio :Kosten 50 Euro p/mnd
2. Een 2 in 1 pakket : Internet 100 Mb DL/UL + Analoog TV/Radio :Kosten 75 Euro p/mnd
3. Een 3 in 1 pakket : Internet 50 Mb DL/UL + Digitale TV/Radio + Telefonie :Kosten 60 Euro p/mnd
4. Een 3 in 1 pakket : Internet 100 Mb DL/UL + Digitale TV/Radio + Telefonie :Kosten 85 Euro p/mnd
Wanneer de pakketten worden aangeboden is (nog) niet bekend. Overige info:
- Digitale ontvanger : N.n.b.
- Modem : Genexis (Model niet bekend)
Klinkt interessant.
1. Een 2 in 1 pakket : Internet 50 Mb Dl/UL + Analoog TV/Radio :Kosten 50 Euro p/mnd
2. Een 2 in 1 pakket : Internet 100 Mb DL/UL + Analoog TV/Radio :Kosten 75 Euro p/mnd
3. Een 3 in 1 pakket : Internet 50 Mb DL/UL + Digitale TV/Radio + Telefonie :Kosten 60 Euro p/mnd
4. Een 3 in 1 pakket : Internet 100 Mb DL/UL + Digitale TV/Radio + Telefonie :Kosten 85 Euro p/mnd
Wanneer de pakketten worden aangeboden is (nog) niet bekend. Overige info:
- Digitale ontvanger : N.n.b.
- Modem : Genexis (Model niet bekend)
Klinkt interessant.
Ik ben inderdaad zeer nieuwsgierig welke pakketten Online gaat leveren.... KPN vind ik veel te prijzig. Maar dat kan ook natuurlijk de nieuwigheid zijn waar je voor moet betalen.
Verwijderd
Zijn er nou al mensen die kpn glasvezel hebben ik kom nergens snelheid testen tegen.
Gr. bornfree
Gr. bornfree
Moet je in Haven langsgaan en bij mensen aanbellen.
Of in de Glashart winkel vragen of je kan testen.
Of in de Glashart winkel vragen of je kan testen.
Ben benieuwd wanneer er nu meer informatie komt. Volgens mij zouden ze dit voorjaar met abonnementen komen? Heb me ingeschreven op nieuwsbrief maar nog nooit iets mogen ontvangen.
Iemand al meer info?
Iemand al meer info?
Verwijderd
oud topic, bericht verwijderd..
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 13:53 ]
Pagina: 1