(Apache) Gigantisch traag op windows

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb thuis een webserver staan met Apache 2.2 op Windows 2003 deze server is verbonden met een gigabitswitch (Linksys/Cisco) netwerk naar een AirPort Extreme welke vervolgens weer aan een 50mbit (up&down) glasvezel verbinding is verbonden.

Nu heb ik het volgende probleem, wanneer ik mijn website via een windows machine bekijk (zowel op mijn eigen netwerk als op het internet) dan komen de gegevens met een snelheid vaan 300kbps binnen wanneer ik echter met mijn MacBook Pro de website bezoek dan haal ik de gegevens binnen met 5/6mbit. (zowel op mijn eigen netwerk als op het internet)

Aangezien er op mijn site nogal wat flash elementen zitten is de snelheid van groot belang belang.

Misschien is het handig te vermelden dat mijn webserver verschillende Vhosts draait.

Ik heb zelf al met een netwerkadapter instellingen lopen spelen maar dat maakt geen verschil, ook heb ik diverse malen apache geïnstalleerd.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
begin eens te testen met iperf.exe van en naar alle hosts..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Een thuisserver is geen PNS. Move naar Windows Servers en Server-software