Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Snelkoppeling compabiliteit 16 bits kleuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik draai Windows XP - SP1 en ik heb standaard de kleurkwaliteit op "hoogst 32-bits" staan. Ik heb echter een programma dat vereist dat de kleurkwaliteit op "gemiddeld 16-bits" staat. Nu is er bij het tabblad compabiliteit bij de eigenschappen van de snelkoppeling, wel een optie om automatisch bij het aanklikken van de snelkoppeling om te springen naar 256 kleuren.

Nu is de vraag, is er ook een mogelijkheid om de snelkoppeling in te stellen zodat deze automatisch de kleurinstellingen wijzigt naar "gemiddeld 16 bits", en het liefst daarna ook weer terugzet naar de originele instelling.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben, en ik hoop op eventueel antwoord.
Bij voorbaat in ieder geval alvast bedankt!

Verwijderd

Ja het is duidelijk, je wilt je snelkoppeling aanpassen met een vaste parameter.

bijv.
"C:\Program Files\programma\jouwprogramma.exe" /colormode=1

Alleen zijn deze parameters vaak programma gebonden volgens mij, om welke applicatie gaat het ?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:01:
Ja het is duidelijk...
Alleen zijn deze parameters vaak programma gebonden volgens mij, om welke applicatie gaat het ?
Niet voor jou dus ;)
Wat TS bedoelt is dit:

Afbeeldingslocatie: http://ask-leo.com/images/properties-compatibility.png

Ik weet niet of je dit op 1 of andere manier op 16 bits kunt 'fixeren' helaas; of je moet via batchfiles of extra tooltjes gaan werken.

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 14-04-2009 15:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Hmm blijkbaar niet dan :P
Ja ik ken het, aanvinken en start voortaan op met 256 kleuren.

Ja nu ik het nog eens lees zie ik het probleem eigenlijk niet eens meer *te weinig slaap misschien gehad*

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ik ken wel een paar parameters voor bijv. opstarten in volledig scherm ja of te nee.
Welke parameter zou ik moeten gebruiken om te kijken of het werkt?
Zijn er anders programmaatjes om deze instelling te wijzigen of die diverse parameters te achterhalen?

Het is niet het einde van de wereld als het niet lukt, maar het zou toch wel een gemak met zich mee brengen.

iig alvast bedankt voor de reacties tot nu toe!