[PC] goede tanksimulatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 18:25
hallo,

ik vroeg me af of er voor de pc goede tanksimulaties zijn voor een wat oudere pc, zonder super goede videokaart of processor (denk aan 1 Ghz, 32 MB videogeheugen)
ik ben bezig met verjaardagkado's, en dus ook maar meteen vaderdag/moederdag kado's en mijn vader houdt van tanks, dus ik vroeg me af of iemand hier meer over wist.

bij voorbaat dank

Adriaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Moet het puur een Tank-POV-spel (FPS of TPS-achtig) zijn, of mag het ook een RTS zijn?

Er zijn 3 Panzer General-games, die op een Pentium 0,nix ook al draaiden.

En ik heb ze alledrie origineel. :')

Staat er op http://www.tanksim.com/ iets voor je?

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 14-04-2009 11:57 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Panzer General d:)b

Als het om 1st person gaat, wil je eens kijken naar M1 Tank Platoon (2) denk ik. Al is het langlang geleden dat ik wat met dergelijke games deed. Pas trouwens op: misschien wil je vader het niet al te realistisch hebben qua gameplay, of juist wel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk hier eens naar... op zich niet heel erg super maar wel vermakelijk... missies zijn niet heel eenvoudig en raak vooral niet gefrustreerd als een missie na 5 of zelfs 10 keer nog niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 18:25
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:57:
kijk hier eens naar... op zich niet heel erg super maar wel vermakelijk... missies zijn niet heel eenvoudig en raak vooral niet gefrustreerd als een missie na 5 of zelfs 10 keer nog niet lukt.
hier ga ik eens verder naar zoeken, ziet er goed uit, specs haal ik nog net, bedankt allemaal voor de snelle en vriendelijke reacties hier op Tweakers :)

Adriaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Een tankfan met de nick 'amx'.... moet wel een ouwetje zijn! Helaas is er niet heel veel op tanksim gebied gemaakt de afgelopen tijd. Mocht je een echt realistische sim willen, dan zou je eens op Steel Beast kunnen googlen.

* Edmin was jaren commandant van en tankpeloton

[ Voor 11% gewijzigd door Edmin op 14-04-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik meen me te herinneren dat er een gratis open source tank sim is die extreem realisme na streeft. Sterker nog volgens mij was nederlandse defensie erin geintresseerd om het serieus te gaan gebruiken. Geen idee hoe het heet maar google is je vriend.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:53:
Ik meen me te herinneren dat er een gratis open source tank sim is die extreem realisme na streeft. Sterker nog volgens mij was nederlandse defensie erin geintresseerd om het serieus te gaan gebruiken. Geen idee hoe het heet maar google is je vriend.
Als in "extreem realistische tanksim"? krijg je dan niet gewoon EA Westwood als eerste resultaat? Neem aan dat realisme tegenwoordig voor elke sim in de marketingmix word gegooid, niet waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 13:40
Nederland gebruikt tegenwoordig de uitgebreide versie van Steel Beasts Professional.
Pagina: 1