Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammaski
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-03-2019
Hi,

Kan iemand me laten weten wanneer deze grafische kaarten in de winkels komen :
PNY Nvidia Quadro FX 380 en FX 580.

Yam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:46

Wootlock

Evilution

Google al geprobeerd ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammaski
Ik weet dat ze leverbaar zijn, maar waar kan je ze al kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 18:37

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

Als ze leverbaar zijn waarom zou je ze dan niet kunnen kopen? Gewoon kopen een een webshop waar ze leverbaar zijn....

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammaski
dat is juist wat ik zou willen weten ... welke shop ?
bij PC Megastore en Zercom niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHeRTz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-08 09:18
Zoek met google?

Hier op Tweakers verwachten we dat je al enig onderzoek heb verricht voordat je een dergelijke vraag stelt.

Als ze niet leverbaar zijn hier in NL, dan kunnen wij er ook niet veel van maken. Als ik via google zoek dan kom ik alleen uit op americaanse webshops. Dus al wil je de kaarten graag zsm hebben, dan moet je daar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammaski
hetgeen ik al gedaan heb !

daar is het forum toch voor dacht ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Als het niet per zoekmachine te vinden is, dan houdt het gewoon even op. Of je moet in Amerika bestellen.

Dit kwam ik nog wel tegen: http://www.hardware.info/...e_Quadro_FX_videokaarten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Nee daar is het forum niet voor, dit is een vraag van slechte kwaliteit, google ernaar en als je het niet vinden moet je ook niet andere mensen ernaar laten googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:26

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Nee, het forum is niet om een topicje te plaatsen met daarin de vraag wanneer kaart x op de markt zal zijn. Als je een levertijd wilt hebben bel je met een shop en vraag je of zij dat product gaan leveren en vanaf wanneer de verwachting is dat deze leverbaar is.
Zoek bijvoorbeeld shops op welke op dit moment Quadro series kaarten leveren en vraag daaraan of ze ook deze Quadro's kunnen of gaan leveren.

Dat wordt hier door de mensen bedoelt met even zelf een zoektochtje ondergaan. Zo komen de meesten van ons ook gewoon achter de levertijden en dergelijke info. Natuurlijk lopen er ook wel wat insiders hier rond, maar die mogen zulke info soms niet eens spuien, en soms dus ook wel.

Ook is een wildgroei aan topics met vragen omtrend de levertijd niet wenselijk, want dat zou het hier volgens mij twee keer zo druk en twee keer minder overzichtelijk maken.

Vandaar dat ik dit draadje even dicht doe ;)
Mocht je hier vragen/opmerkingen over hebbben, dan kun je mij bereiken door middel van DM of email. Zie daarvoor mij profiel.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.