[Buddies-systeem] Wat hebben we eraan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik vraag me al een hele tijd af wat nu eigenlijk het nut is van het buddies-systeem wat GoT heeft. Je kan er iemand toevoegen en eenvoudig zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest, maar verder zie ik niet echt nut in het buddies-systeem.

Dus wat hebben we eraan?

Of worden er voor de toekomst nog dingen voor bedacht en gemaakt om het systeem wat zinvoller te maken?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Bij het versturen van een Direct Message kan je snel een user selecteren uit die buddy-list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Of worden er voor de toekomst nog dingen voor bedacht en gemaakt om het systeem wat zinvoller te maken?
Als je ideeen hebt, voel je dan niet gedwongen om ze niet te melden ;)

In principe kan je er nu vrij weinig mee, behalve snel zien of iemand online is of wanneer voor het laatst. Een mooie zou zijn dat je direct buddies kan dm-en oid :) Volgens mij kan dat al (maar ik heb buddies zonder dm mogelijkheid :))

Ik vind overigens buddies dusdanig overrated dat ik het geen aparte link nodig vind in het myReact submenu; maar dat is geheel mijn persoonlijke mening :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vind het eigenlijk wel handig en gebruik dat aparte submenu ook dagelijks. :Y

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik gebruik de Buddies voornamelijk omdat ik vrienden en collegamods op die manier snel kan vinden om te DM-en bijvoorbeeld. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
BtM909 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:00:
[...]

Als je ideeen hebt, voel je dan niet gedwongen om ze niet te melden ;)
Een systeem om soort van chatsessie aan te kunnen gaan met buddies zou wel handig zijn, denk ik. Of zoiets gewenst op GoT is een tweede.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:11:
[...]

Een systeem om soort van chatsessie aan te kunnen gaan met buddies zou wel handig zijn, denk ik. Of zoiets gewenst op GoT is een tweede.
Chatten op een forum. :N

Slowchat genoeg in DM's als je het mij vraagt. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
NMe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:55:
[...]

Chatten op een forum. :N

Slowchat genoeg in DM's als je het mij vraagt. :P
Wat wil je dan? Een action history zodat je kan zien als een buddie een post gewijzigd heeft of een topic/post heeft toegevoegd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat ik wil is niet relevant, jij vindt dat er te weinig gedaan wordt met buddies. ;) Ik vind het wel best zo, ik gebruik ze op dezelfde manier als Cloud. :) Maar je laatste suggestie zou best ook eens handig kunnen zijn voor sommige mensen, wie weet. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1