Telfort factuur niet in te zien wegens onderhoud/ storing

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:57
De titel is eigenlijk al duidelijk maar heb toch wel wat uitleg met ja een bonusvraag voor jullie:-)

Situatie:

Ik wil mijn factuur van mobiel bellen/ smssen inzien maar elke keer dat ik heb gekeken de afgelopen 6 weken heb ik de hele tijd de melding gehad dat er of onderhoud was of dat er door een technische storing momenteel niet ingelogd kon worden.

In deze periode is het me 1x gelukt om erop te komen en om facturen in te zien (niet langer terug dan 3 maanden wegens een storing. En heb direct me sms factuur optie nagekeken en deze stond goed (zie hieronder).

Ik heb de optie aan van dat als mijn factuur klaar staat ik een sms behoor te krijgen met dit bedrag erop. Deze smsjes krijg ik al dik 2 maanden niet meer.

Heb zojuist Telfort maar eens gebeld en na 3x doorverbinden kreeg ik te horen dat er niks mis is met de site en er geen technische storing is en of er onderhoud aan de gang is. Ik zou gewoon moeten kunnen inloggen.
Waarom ik geen sms kreeg wisten ze me ook niet te vertellen maar voor het gemak hebben ze dit opnieuw ingesteld voor me. Dus de sms is afwachten tot de volgende factuur maar wat ik vreemd vind ik krijg nogsteeds de melding van onderhoud.

Nu de bonus vraag: Ben ik gewoon gek of ervaren jullie ook dit soort gebeurtenissen?

(Ik gebruik trouwens Firefox 3 met Ubuntu 64Bit)
(Zojuist ook even getest met Windows XP (32Bit) en IE 7 en kreeg (gelukkig) dezelfde melding)

[ Voor 3% gewijzigd door Cave_Boy op 14-04-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan inderdaad ook niet op het 'Mijn Telfort Mobiel' gedeelte om daar mijn rekening in te zien. Je bent dus niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Yep ook hier al dik 4 weken dat ik niet meer kan inloggen en deze melding krijg. Ik ga denk ik maar langs bij een servicecenter van Telfort.. om te zien of ze m'n facturen daar kunnen uitprinten.
Beste klant,
Door een technische storing kunt u op dit moment geen gebruik maken van Mijn Telfort.
We zijn bezig de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Telfort BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
¨Er zijn op dit moment geen storingen bekend voor deze dienst¨

En dat krijg ik bij alle onderdelen.

En dan krijg je als je wilt inloggen de melding zoals hierboven gepost is. Beetje raar.
Vreemde is dat dit zovaak is en ik dus (gelukkig) niet de enige ben. Vreemde is alleen ik heb nu zojuist Telfort gebeld dat ik nu op diverse computers het heb geprobeerd en er niet op kan komen en gemeld dat ik volgens mij echt niet de enige kan zijn. Kreeg als Antwoord:

Meneer in ons systeem zien we geen storing en ik zie hier nog geen storingsmeldingen van andere gebruikers met betrekking tot het niet kunnen inloggen op de website van Telfort.

Als het goed is heeft Telfort inmiddels van mij in elk geval 1 melding ontvangen. Nu hopen dat er meerdere binnenkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Cave_Boy schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:49:
Kreeg als Antwoord:

Meneer in ons systeem zien we geen storing en ik zie hier nog geen storingsmeldingen van andere gebruikers met betrekking tot het niet kunnen inloggen op de website van Telfort.

Als het goed is heeft Telfort inmiddels van mij in elk geval 1 melding ontvangen. Nu hopen dat er meerdere binnenkomen. :)
Dat is vreemd. Ik heb twee dagen geleden gebeld en toen kreeg ik een vrouw aan de lijn, die inderdaad wist te melden dat Mijn Telfort down is. Hoelang het nog ging duren kon ze niet zeggen.

Ik heb toen overigens ook meteen m'n beklag gedaan over dat voice-response-systeem. Dat noemen ze een kort keuzemenu... Je bent alleen al 60 cent kwijt aan dat menu. Bovendien verwachten ze ook dat je aan het einde van het gesprek meedoet aan een kwaliteitsverbeteringonderzoek, maar daar over wel even 0,30 €/m vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Its a bloody shame,

ik kan ook al meer dan een week niet inloggen. Dit kan toch niet, men moet toch zijn rekening specificatie kunnen zien.

bah bah 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudbrood
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2024
Ook ik kan niet inloggen en krijg dezelfde foutmeldingen.
Dit duurt zeker sinds vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Weer een nieuwe dag en opnieuw mijn rekening niet in te zien.

Gisteravond laat wel trouwens een sms gehad met mijn rekening. Ik was erg vrarrast maar wil hem toch graag even inzien Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:28
Dit is inderdaad vrij irritant, kan ook al anderhalve week geen nummerbehoud procedure starten voor een sim only abbonement dat ik begin april afgesloten heb.

Owja, wil je het 0900 omzeilen? Bel dan 020 200 4448. Is eigenlijk voor zakelijke klanten maar ben er zojuist prima geholpen, heb een verzoek kunnen indienen om de abonnementskosten later in te laten gaan, wanneer bijv. de website het weer eens gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook niet inloggen, maar krijg een andere melding, firefox zegt dat het een oneindige lus heeft:

Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.

!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is inderdaad een onderhoud/storing gaande bij mijn Telfort. Als het goed is is deze z.s.m. weer opgelost!

@Arnout.. De business-desk, slim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik kan ook niet inloggen, volgens mij is dit al minimaal 2 weken zo. Eigenlijk is het belachelijk dat dit zo lang moet duren, de meeste mensen krijgen namelijk alleen nog maar digitaal hun factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja echt rot van Telfort ik wil al een week er op maar helaas :(

Daarom na 3 jaar Telfort zeg ik bye bye telffiee. ik stap lekker over op T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Hier hetzelfde probleem. Ik gebruik mijn telfort abonnement voornamelijk zakelijk.

Eind deze maand moet ik mijn kwartaalopgave van omzetbelasting opmaken. Daarin moeten de facturen voor januari, februari en maart verwerkt zijn. Het lijkt er niet echt op dat ik dat op tijd ga redden :|

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Reacties zoals 'ik kan er ook niet op' voegen inhoudelijk niets toe, laat dat soort reacties dan ook achterwege.

Post alleen als je daadwerkelijk iets toe hebt te voegen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Twan V schreef op woensdag 15 april 2009 @ 17:10:
Hier hetzelfde probleem. Ik gebruik mijn telfort abonnement voornamelijk zakelijk.

Eind deze maand moet ik mijn kwartaalopgave van omzetbelasting opmaken. Daarin moeten de facturen voor januari, februari en maart verwerkt zijn. Het lijkt er niet echt op dat ik dat op tijd ga redden :|
Voor zakelijke klanten zijn bedrijven vaak wat ¨aardiger¨. Stuur ze een mail dat je graag de facturen wilt ontvangen via de e-mail en je hebt ze vermoedelijk de volgende dag en of dag erop. En je kan ook bellen naar het gratis nummer voor bedrijven wat al eerder vermeld is.

Ik vraag me af of anderen al eerder dan mij een melding hebben gedaan bij Telfort en of die al een reactie terug hebben gekregen via de e-mail? Dus zoń website melding? Hoelang duurt het voordat je gemiddeld een reactie krijgt van hun? Ik heb namelijk ooit eens eerder een mail gestuurd via de website en het duurde bij mij 23 dagen voordat ik een reactie had gekregen. In die reactie van Telfort stond wel keurig dat de melding perongeluk helemaal naar onderen was gekomen en dat ik daarom zolang heb moeten wachten. Nu was het een simpele vraag en had ik die zelf een paar dagen later al opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Heb het al op 9 april via het mailadres (customerservice@telfortmail.nl) ingediend:
Reactie (Guido) - 09/04/2009 09:52
Geachte heer/mevrouw x,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wij zijn op dit moment hard aan het werk om MijnTelfort te repareren.

Wij hopen, net als u, dat het probleem zo spoedig mogelijk verholpen is.

Daarnaast wilt u graag coulance voor het Nummerbehoud. Dit probleem hebben wij doorgezet naar de afdeling CR. Zij zullen het probleem verder behandelen.

Overigens, als u een Telfort nummer naar een Telfort nummer mee wilt nemen, dan kunnen wij dat snel en eenvoudig voor u regelen!

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice Mobiel
en deze is van vandaag, eind van de week is het al opgelost...
Samenvatting Vraag
---------------------------------------------------------------
Reactie (Sabrina) - 15/04/2009 11:30
Geachte heer/mevrouw x,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Onze excuses voor het ongemak.

Helaas is het niet mogelijk om op een andere manier nummerbehoud aan te vragen.
wij hopen dat het eind van de week opgelost zal zijn.

Wij vragen u ook om nog even geduld te hebben.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice Mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Arnout schreef op woensdag 15 april 2009 @ 19:57:
Heb het al op 9 april via het mailadres (customerservice@telfortmail.nl) ingediend:
[...]
en deze is van vandaag, eind van de week is het al opgelost...
[...]
Ik heb vandaag nog even gebeld en mevrouw wist niet wanneer het gemaakt zou zijn. Het kon morgen gemaakt zijn, maar het kon ook nog weken duren... 8)7

Nouja, jij hebt hier een e-mail van, dus het lijkt me dat je ze hier aan kan houden! In ieder geval een beetje zicht op een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er ook al weken niet op, maar ik krijg wel netjes een sms. Vandaag zelfs, 24-04-2009 gaat ze het geld 'innen'. Is wel klote dat ik niet bij mijn specificaties kan komen. Zo weet ik niet hoeveel belminuten ik meeneem naar de volgende maand :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Arnout, nummer behoud kan je toch nogsteeds met van die kaartjes doen (met envelop opsturen enzo)? Wilde ze je die niet opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Cave_Boy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:12:
Arnout, nummer behoud kan je toch nogsteeds met van die kaartjes doen (met envelop opsturen enzo)? Wilde ze je die niet opsturen?
Nee, aan de telefoon werd gezegd dat het sinds kort alleen nog maar online kan, en dat ik dus moest wachten totdat "Mijn Telfort" het weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahum, vanmiddag met mijn blauwetand willen aanmelden in mijn dienstauto.....
externe SIM status etc...... gevolg...... PUK code moet ik invoeren.
Die heb ik niet en nu kan ik niet inloggen op mijntelfort.

Mooi balen want nu zit ik zonder telefoon.

Hopen dat een Telfort-shop in Den Haag mij verder kan helpen. cross-fingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:02:

Ben benieuwd of die PUK code goed is. Ik heb nog een oude sim en daar stond de PUK op dat pasje. Die heb ik wel eens open gekrast (wilde die code weten). Later zag ik op Telfort dat daar ook een PUK code stond. Heb ze vergeleken en ze verschillen behoorlijk bij mij.

Edit: Ik heb zojuist in kunnen loggen op Telfort site en mijn factuur kunnen inzien. Het werkt weer! *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Cave_Boy op 16-04-2009 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:02:

Alle Telfort shops kunne via jouw 06 nummer de pukcode terug vinden. Even langs de winkel idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Twan V schreef op woensdag 15 april 2009 @ 17:10:

Je weet toch wat er afgeschreven wordt? BTW is 19% op telefoon kosten. (prepaid daargelaten)

Bedrag/119*19=btw bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-09 23:08
Telfort is inmiddels weer in de lucht. Ik geloof ook niet dat ze zo vaak uit de lucht zijn. Voor mijn site hou ik dat soort dingen bij.

Voor KPN en Hi klanten is het de laatste dagen ook geen pretje. Deze klanten kunnen dan wel hun rekeningen inzien maar niet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ik heb wel een andere vraag die ik nergens kon terug vinden op dit forum, sinds wanneer rond telfort de belminuten naar boven af?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-K schreef op donderdag 16 april 2009 @ 15:21:
Ik heb wel een andere vraag die ik nergens kon terug vinden op dit forum, sinds wanneer rond telfort de belminuten naar boven af?
De eerste minuut was altijd al een afgeronde minuut. De overige aanpassingen zijn een aantal maanden terug doorgevoerd in een wijziging in de algemene voorwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 15:28:
[...]

De eerste minuut was altijd al een afgeronde minuut. De overige aanpassingen zijn een aantal maanden terug doorgevoerd in een wijziging in de algemene voorwarden.
Nee hoor, heel lang is het precies per seconde geweest (toen kwam het aantal minuten dat m'n telefoon aangaf ook bijna exact overeen met het aantal minuten dat de rekening zei). In ieder geval in het abonnement dat ik in 2007 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuhlie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 15:37:
[...]

Nee hoor, heel lang is het precies per seconde geweest (toen kwam het aantal minuten dat m'n telefoon aangaf ook bijna exact overeen met het aantal minuten dat de rekening zei). In ieder geval in het abonnement dat ik in 2007 had.
Nogmaals. De eerste minuut werd altijd al afgerond. De overige minuten daarna waren eerst per seconde verrekend. Nu, een aantal maanden terug, is dat aangepast met een wijziging in de A.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder melde ik dat ik PUK nodig had en niet in kon loggen.

Vanmiddag ff in de telfortshop geweest, één minuut en klaar!

En nogmaals bedankt aan de oude meneer die mij voor liet gaan omdat ik haast had _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Als er nog mensen zijn die nog steeds niet kunnen inloggen op mijntelfort, PM even je nummer, email adres en NAW + geboorte datum, dan mail ik even een kopie van je laatste rekening (dat doe ik eenmalig, niet elke maand ;) )
Let op, ik kan je alleen je rekening sturen, het inlog probleem kan ik niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Kijk eens aan, de Telfort service reikt zelfs tot in dit topic! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Normaal gesproken ben ik niet zo van de topics "site x onderdeel y ligt eruit", maar wederom ligt het eruit, en het begint er op de te lijken dat er toch een soort van wanorde heerst bij Telfort: nummerbehoud procedure lijkt maar niet te lukken: er gebeurd gewoon niets, nog steeds aanvraag in behandeling.

Ik heb op 1 april een SIM Only besteld om een vodafone prepaid te vervangen; het is nu 22 dagen later, en nog steeds kan ik die niet gebruiken.

Via de mail zijn ze ook gestopt met support: krijg nu contant het bericht dat ik maar moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Arnout schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:37:
Normaal gesproken ben ik niet zo van de topics "site x onderdeel y ligt eruit", maar wederom ligt het eruit, en het begint er op de te lijken dat er toch een soort van wanorde heerst bij Telfort: nummerbehoud procedure lijkt maar niet te lukken: er gebeurd gewoon niets, nog steeds aanvraag in behandeling.

Ik heb op 1 april een SIM Only besteld om een vodafone prepaid te vervangen; het is nu 22 dagen later, en nog steeds kan ik die niet gebruiken.

Via de mail zijn ze ook gestopt met support: krijg nu contant het bericht dat ik maar moet bellen.
1 mei zou mijn nummer overgezet worden van Hi, en Telfort zou mijn abonnement opzeggen bij eerstgenoemde. Mijn Telfort-abonnement zou ingaan per 1 mei.

Ik kwam er onlangs achter dat Telfort al vanaf de dag van het aanvragen (januari) geld aan het afschrijven is van mijn rekening, en ik bel me nu een slag in de rondte om mijn één maand houdbare sim-onlytegoed op te maken. M'n minuten van maart zijn volgens de teller op mijn telefoon nog niet eens op (maar die telt ook mijn oude sim van Hi nog mee), en april is over een week afgelopen... Ondertussen zit ik dus lekker met dubbele kosten en ik kan nergens inzien hoeveel minuten ik precies heb gebruikt.

Over negen maanden ga ik weer fijn naar een andere provider. En als in mei blijkt dat Telfort m'n Hi-abonnement niet op heeft gezegd en ik nóg eens met drie maanden dubbel abonnementsgeld zit trek ik alle incasso's van Telfort terug.

[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 23-04-2009 01:04 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Arnout, het lijkt erop dat jouw nummerbehoud door de huidige provider is afgewezen. Gok ik. DM me je 06 nummer, en ik kijk er morgen naar, en kom er bij je op terug.

@CodeCaster. Dit is natuurlijk niet zo mooi. Hoe heb je het abonnement afgesloten? In de winkel? Online. Vaak krijg je in de winkel (in ieder geval, online denk ik ook, niet echt mij ding, online) een contract, staat de ingangsdatum-vertraging daarop? Zo ja, DM me jouw nummer, dan gaan we er iets aan doen. Kan ik tevens even je nummerbehoud controleren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Priam, ik heb online mijn sim-onlyabonnement afgesloten (op telfort.nl), na het lezen over een bepaalde actie. Iets met uitgesteld nummerbehoud, het ingaan van je abonnement per ingang van het aflopen van je oude abonnement bij je andere provider, en Telfort zou de hele overstap inclusief nummerbehoud regelen.

Ik heb dus alles keurig ingevuld, nieuw sim-only, nummerbehoud, oude abo bij Hi opzeggen per 1 mei, prima. Staat er twee dagen later een man voor m'n neus met een nieuwe sim-kaart, en blijkbaar is vanaf die dag het abo ingegaan.

Ik heb hier al contact over opgenomen via de site, nummerbehoud is akkoord volgens Hi (dus ik hóóp dat mijn nummer overgezet wordt per 1 mei, èn dat mijn Hi-abonnement vanaf dan afgezegd is door Telfort). Ik weet echter zeer zeker dat ik op dat online aanvraagformulier heb aangevinkt dat mijn Telfort-abonnement per 1 mei (de opzegdatum) in moest gaan, echter krijg ik teruggemaild dat "Als er niets staat over een vertraagde activatie op uw contract, kunnen we helaas niet overgaan tot vergoeding.", en nee, de ingangsdatum van mijn contract is de datum van aanvragen.

Sowieso, noem mij één situatie waarin iemand:
  • Een binnenkort aflopend mobiel abonnement heeft,
  • Een nieuw abonnement wil bij een andere provider,
  • Het nummer van de oude aansluiting wil behouden,
  • Drie maanden opzegtermijn heeft bij zijn oude provider en
  • Wil dat het nieuwe abonnement per direct ingaat, waarbij diegene dus dubbele kosten heeft tot het abonnement bij zijn oude provider afloopt.
Ik snap dus niet dat men überhaupt heeft gedacht dat mijn nieuwe abonnement (waarbij ik aangegeven heb dat ik nummerbehoud wilde van een andere provider, waarbij mijn contract over drie maanden af zou lopen) op het moment van aanvragen in zou moeten gaan.

[ Voor 32% gewijzigd door CodeCaster op 23-04-2009 01:18 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, je hebt er natuurlijk mensen bij die een bundel meteen willen in laten gegaan, ongeacht de dubbele kosten. Kom ik wel vaker tegen.

DM me toch even je nummer, dan maak ik even een reactie aan, die ik door laat zetten naar de betreffende afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Priam, dank voor je aanbod, maar heb vandaag bericht gekregen dat het dan morgen zou gaan gebeuren, dus dat wil ik nog wel afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnout schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:53:
Priam, dank voor je aanbod, maar heb vandaag bericht gekregen dat het dan morgen zou gaan gebeuren, dus dat wil ik nog wel afwachten.
Prima =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 15:55:
[...]

Nogmaals. De eerste minuut werd altijd al afgerond. De overige minuten daarna waren eerst per seconde verrekend. Nu, een aantal maanden terug, is dat aangepast met een wijziging in de A.V.
Ik heb momenteel 2 abo's bij Telfort lopen, maar na deze naaistreek denk ik dat ze wel een boel mensen kwijt zullen zijn.

Zelf kreeg ik er lucht van toen mijn rekeningen opeens een stuk hoger werden. Onderzoek leerde mij dat ze vanaf 20 maart dit jaar zijn begonnen met het afronden naar boven van alle minuten.

Ik kan me niet eens herinneren dat hierover communicatie is geweest.

[ Voor 0% gewijzigd door Sagittarius op 04-05-2009 11:37 . Reden: Ik zie het trouwens al. Ik heb vanaf die datum mijn abo verlengd. Blijkbaar viel ik tot die datum nog onder de oude regeling. Dan nog is het sneaky dat ze het zo goed hebben verstopt in het AV. ]

Pagina: 1