Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Allesopmijnpc.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 1.515 views

Verwijderd

Topicstarter
de ontwikkelaar van de software op allesopmijnpc.nl beweert dat je met een eenmalige betaling van 9,95 voortaan gratis ALLE digitale tv-kanalen op je pc kan ontvangen. Dus ook de publieke, de commercielen en de sport- en filmkanalen. De site ziet er niet zo betrouwbaar uit... iemand ervaring hiermee?

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 19:50

g0tanks

Moderator CSA
Ziet er zo nep uit als er maar kan. Algemene voorwaarden doet het niet en die awards op de frontpage zijn ook allemaal nep. Maar behalve dat is het ook te mooi om waar te zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door g0tanks op 13-04-2009 21:26 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 17:32

Gé Brander

MS SQL Server

Wat dacht je dat er in die software van ze nog meer verstopt zou kunnen zijn buiten de zogenaamde software om de tv-kanalen te bekijken.

Als ze dit allemaal voor éénmalig 14,95/9,95 kunnen aanbieden, dan zou het mij niets verbazen als er een stuk niet zo wenselijke code verstopt zit in de software van ze....

Maar als je het wilt proberen, be my guest...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Zeebonk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 20:50
Wat een scam zeg! :P

Ziet er inderdaad heel profi uit, en ook slim aangepakt, want in twee klikken kan je je betaling al afronden, zonder registratie of wat dan ook!

Kan je dit soort dingen niet ergens melden? Kan mij voorstellen dat hier veel mensen intrappen!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

☻/
/▌
/ \

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voor slechts het eenmalige bedrag kijkt u gegarandeerd onbeperkt gratis al uw favoriete TV zenders, films en sport! U kunt al binnen 2 minuten kijken!
Ja natuurlijk is dat waar :Z

De helft van de links op de site zijn niet eens klikbaar, zoals de algemene voorwaarden en de zogenaamde awards. :P

[ Voor 23% gewijzigd door kamerplant op 13-04-2009 21:47 ]

🌞🍃

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Krijg je vermoedelijk een link naar zoiets:

http://www.kanalenkiezer....e-kanalen/rtl-gemist/687/

[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 13-04-2009 21:49 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Waarschijnlijk gaat het om zo'n programma met linkjes naar alle 'gemist-sites' (Uitzending Gemist, RTL Gemist, SBS Gemist) en doet het verder niets.

In ieder geval absoluut niet de moeite waard om hier voor te gaan betalen!

[ Voor 12% gewijzigd door Cadezo op 13-04-2009 21:53 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Cadezo schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:49:
In ieder geval absoluut oplichting!
Blijkbaar kan topic starter zonder hulp dat soort links niet vinden. Dus rustig aan met oplichting roepen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De SIDN verteld mij dat het (administratieve) contactpersoon het volgende mailadres heeft: info[at]stopmetbetalen[punt]nl. Gezien de eerste link van Kixtart is dit dus onzin!

Site ziet er ook nog is onprofessioneel uit, kijk maar bovenin, naar de header, je ziet duidelijk kleurverschil!
En dan die belachelijke fonts die gebruikt worden op de site.

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 13-04-2009 22:04 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Tja,

Ergens is het duidelijk genoeg: "If it sounds to good to be true, it probably is.". Dat geldt in dit geval dus ook, gezien de links die hier allemaal al gemeld worden door wat simpel zoekwerk. Ik zou TS dan ook willen adviseren om in het vervolg eerst zulke dingen zelf even na te lopen. Ik zie er verder geen discussiewaarde meer in, dus dit topic gaat dicht. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.