Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft Visual C++

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 00:20
hier heb ik een HP Laptop met Vista erop. tijdens openen van Internet explorer 7 Gaf die telkens Microsoft Visual C++ error aan.

Ik heb nou Explorer 8 opgesintalleerd, maar nou als ik explorer opstart gaat ie automatisch weer uit.

systeem herstel heeft ook niet geholpen ik zie wel dat eerder Visual C++ verwijderd is in de taken.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• Zeebonk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 20:50
Je zou even opnieuw de c++ redistributable kunnen installeren.

http://www.microsoft.com/...4b9f2bc1bf&displaylang=en (32bit)

• kardox
dat heeft niet geholpen ik krijg steeds alsik explorer wilt openen Microsoft Visual C++Runtime Library foutmelding

[ Voor 13% gewijzigd door kardox op 13-04-2009 21:14 ]

• Zeebonk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 20:50
Ja je moet dan eerst even dat pakketje van dat linkje downloaden op de pc waarop je steeds deze site bezoekt, deze daarna op een cd of usb stickje zetten en dan installeren op die laptop vanaf de cd of usb stick.

• kardox
dat heb ik juist gedaan....

Verwijderd

Mogelijk dat System File Checker uitkomst biedt(houd Vista DVD bij de hand)
Deze 'tool' scant je systeem op missende en/of corrupte systeembestanden.

Start >> Uitvoeren en vul in 'cmd'

Vul in Commandprompt in:

sfc /scannow

• Tiemez
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-10-2022
krijg je die melding altijd? Of (net als ik) als de laptop uit slaapstand gehaald word?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het zou toch wel een keer fijn zijn als je met de concrete foutmelding komt in plaats van de door jou geinterpreteerde variant ;)

Daarnaast: ik mis in je topicstart wat je zelf hebt nagekeken?
Eventlogs?

Blind iets installeren is denk ik niet echt de manier waarop je een probleem gaat troubleshooten, op z'n minst zou je kunnen proberen wat er gebeurt als je geinstalleerde addins een keer uitschakelt.

Hoe je dat doet kun je met een beetje uitzoekwerk vast wel vinden.
Doe dat eerst even?

Dan kun je gerust een wat gedegener topicstart maken, en vergeet daarbij dan ook niet in je topictitel het OS te vermelden - en je kunt gelijk een iets meer creatieve titel verzinnen.
Deze poging gaat in ieder geval dicht wegens te weinig inzet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.