Toon posts:

[Javascript] Get string van andere pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Als jullie kunnen meekijken op pagina https://intra.informatica.hva.nl/con...icht/index.xml en dan op infomonitor drukken. Dan zie jullie een aantal meldingen staan.

Ik moet met behulp van javascript en misschien ook ajax de meldingen op een andere pagina weegeven voor de televisies.

Kunnen jullie mij misschien uitleggen wat de beste manier is om de gegevens met javascript eruit te halen en die dan weer in een array zetten.

Ik heb wel iets van "document.body.innerHTML" gevonden maar ik weet niet precies hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Euh, beste Anne_kleyheeg;

Met dit topic kunnen we helemaal niets. Ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken even in onze Quickstart te kijken want er ontbreekt een behoorlijke bak informatie en daarbij ook nog eens eigen initiatief en inzet in dit topic. En dat is dan ook meteen de reden waarom het op slot gaat.

Daarbij is de URL die je post stuk en is het niet de bedoeling dat wij ergens anders voor jou gaan neuzen naar een complete pagina met alles erop en er aan. We verwachten wel dat je minimaal even de moeite neemt enkel relevante(!!) code te posten en desnoods een testcase op te zetten. Wat je verder bedoelt met "weergeven voor de televisies" is met ook nog eens een raadsel. En last but not least weet ik niet, wegens datzelfde gebrek aan info, of het hier van toepassing is maar je zou wel eens tegen de Same Origin Policy aan kunnen gaan lopen als je het over een ander domein hebt.

[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 13-04-2009 20:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.