Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hee allemaal !

Ik ben thijs :)
Net nieuw en morgen ga ik de MP4 Tom Tec Touchscreen halen (tom tec mp1005), met speakers en 6cm scherm 2gb.
Voor 35,- Bij de bartsmit.
Meeste kennen hem vast al !
Hier de link : http://images9.speurders.nl/images/46/4699/46993039_2.jpg
Nu heb ik een aantal vragen :

1) Is ie snel?
2) Kan ie tegen een stootje?
3) Harde speakers?
4) En handig menu-mp4 zelf.

Ik hóóp zeer dat iemand me vragen kan beantwoorden.

Vriendelijke groet Thijs Jansen. ;)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:33
Meestal is dat goedkope meuk, die niet stevig is, snelheid valt ook tegen, speakers vervormen snel.

Maar wat wil je ook voor €35...

Verwijderd

Topicstarter
Ow ;( Dat kan inderdaad ja.
Maar heb jij persoonlijk nog ervaring ermee?

groetjes

Verwijderd

Waarom een mp3 speler met touchscreen? Als ik al een low-budget mp3 speler zou kopen, dan zou ik een kopen met zo weinig mogelijk 'features', dan heb je tenminste kans dat het enige waar het om draait (muziek afspelen) nog van een klein beetje kwaliteit is...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2009 19:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik vindt hem gewoon leuk !
:9~
Maar vandaar ook mn vragen :
1) Is ie snel?
2) Kan ie tegen een stootje?
3) Harde speakers?
4) En handig menu-mp4 zelf.

Groeten

Verwijderd

Hallo,

Ik heb dat ding zelf 'n paar keer vastgehouden en mee gespeeld, ik kan je vertellen: Het is goeiekope meuk, hij is super licht (waardoor hij heel goeiekoop aanvoelt) Het scherm reageert matig (het is zelfs volgens mij niet eens volledig touchscreen) en de kwaliteit van de muziek valt ook erg tegen (in vergelijking met mijn IpodNano) Menu structuur is wel gewoon normaal lijkt me.

Mijn mening is, koop voor die 35 euro een andere mp3 speler, of voor wat meer geld een fatsoenlijke mp4 speler.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:33
Als je nog wat geld erbij legt kan je een nieuwe of tweedehandse iPod kopen, waar je een stuk meer plezier van zult hebben.

Verwijderd

Topicstarter
GeertEp weet jij ook of ie makkelijk liedjes accepteert of moet er een heel gedoe voor in worden gestalleerd.
En is het geluid in de oordopjes zelf ook slecht? Kun je die vervangen?
Vertel eens alle goeie functies?
Bedankt inelkgeval ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leg er 10 euro bij, en je hebt een Sandisk Sansa Fuze. Dan heb je kwaliteit, en ook nog eens 4GB. B-merk PMD's zijn kwalitatief vaak erg zwak, dus ik zou het risico niet willen nemen. Touchscreen enzo is leuk, maar als de kwaliteit ruk is, heb je daar ook niks aan.

Doe jezelf een lol en koop iets voor een paar euro's meer wat wél kwalitatief goed is.

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met het liedjes erop zetten, maar het zou me niks verbazen als het gaat bij zoveel mp3 spelers, dat ie gewoon herkent word als usb massaopslag, maar dit weet ik natuurlijk niet zeker. In m'n vorige post bedoelde ik zoieso ook het geluid door de oordopjes, die gewoon bagger is m'n Ipod oortjes zijn nog beter. Als het goed is kun je gewoon andere oortjes in prikken, maar ik betwijfel of de geluidskwaliteit van het apparaat zelf goed is, als je naar de kwaliteit van de speler zelf kijkt. De goeie functies tja... Je zou er natuurlijk ff mee kunnen patsen tegen je vrienden (touchscreen enz..) totdat er iemand met een Ipod Touch langsloopt, dan is dat effect natuurlijk ook weg;).

Ik wil je nog steeds aanraden deze speler gewoon niet te kopen, doe net als wat RoD zegt, koop een Sansa Fuze dat is zeker beter kwaliteit als dit tomtec geval.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een gratis mp4tje gekregen, 256 mb ofzo !
Prima dingentje, kan veel hebben enige nadeel is de oordopjes,
Ik koop hem maar zodra ie slecht bevalt, breng ik hem terug.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:33
ik heb hem ook, de 4gb variant en het is een rockchip 2608A speler (oude chipset), chinese meuk. ik ben best fanatiek mp4 freak, zit veel op forums en heb er al een aantal gehad, o.a. Nationite en Onda. deze tom-tec is een zogenaamde "kloon" en je kan geen firmware updaten o.i.d. scherm is een goedkoop resistive scherm en reageert traag. speelt bijna niks zonder converteren maar voor basisgebruik is het een prima ding, geluid is nog best aardig met custom EQ.

de behuizing is dan wel weer goed, metaal en stevig

[ Voor 5% gewijzigd door chim0 op 18-04-2009 12:17 ]

Pagina: 1