Toon posts:

Advies nieuwe laptop (Toshiba)

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Aangezien mijn huidige pc hartstikke langzaam is en ik in september ga studeren, ben ik op zoek naar een laptop. Ik zal hem het meest gaan gebruiken voor internet, e-mail, Word, MSN en films (vooral YouTube maar ook DVD). Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat ik ervan verwacht dat hij lekker snel is. Ik heb niet zo veel verstand van computers enzo, dus ik vraag me af wat jullie van de volgende laptop vinden:

Toshiba Sattelite L300-1C1
Processor Intel® Core™ 2 Duo T3200 2x 2,0 GHz
Besturingssoftware Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1
Beeldscherm 15,4 inch Breedbeeld (1280 x 800)
Geheugen 4 GB DDR2
Harde schijf 320 GB
CD / DVD - Speler DVD±ReWriter, dual layer
Draadloos 54 Mbps (802.11b/g)
Videokaart Intel® GMA X3100
Gewicht 2.5 Kg
Garantie 1 jaar pickup & return

Prijs: €499,-

Zo te zien zit er lekker veel geheugen op.. maar wat zijn de nadelen van deze laptop? En hoe zit het met internet? Kan ik gewoon dat internetplugje die nu in mijn pc zit in deze laptop stoppen en heb ik dan gelijk internet? Ik heb er echt weinig verstand van :o

Alvast bedankt voor de adviezen!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:45
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.