Ik heb de laatste paar maanden aardig wat aan me pc geupdate en heb inmiddels de volgende setup:
Msi P35 neo2-fr
E6400@ 3Ghz gekoeld door Scyth Ninja 2
Asus HD4850 Top
4x 1GB ultra pc6400 Geil geheugen @ 900mhz
450W Antec smartpower
1x wd 250Gb
1x samsung 500GB
En dit zit allemaal in een Coolermaster centurion 534
Ik ben me de laatste tijd eens gaan verdiepen in airflow aangezien die in mijn kast zeer beroerd is!
Als ik me kast open heb is mijn cpu idle 36 graden sluit ik hem echter dan stijgt dat naar 42 graden!
Ik weet dat mijn kast niet echt ideaal is maar volgens mij is dit toch echt niet goed
Foto van mijn kast:

Vooraan zit een 120mm fan die lucht aantrekt achter zit een 120mm fan die lucht wegblaast. Verder heb ik nog een 120mm fan op het zijpaneel maar dat maakt schijnbaar niets uit want die heeft totaal geen invloed op de temperaturen alleen mijn gpu wordt er 2-3 graden koeler van
temps meet ik trouwens met Cpuid HWmonitor
Msi P35 neo2-fr
E6400@ 3Ghz gekoeld door Scyth Ninja 2
Asus HD4850 Top
4x 1GB ultra pc6400 Geil geheugen @ 900mhz
450W Antec smartpower
1x wd 250Gb
1x samsung 500GB
En dit zit allemaal in een Coolermaster centurion 534
Ik ben me de laatste tijd eens gaan verdiepen in airflow aangezien die in mijn kast zeer beroerd is!
Als ik me kast open heb is mijn cpu idle 36 graden sluit ik hem echter dan stijgt dat naar 42 graden!
Ik weet dat mijn kast niet echt ideaal is maar volgens mij is dit toch echt niet goed
Foto van mijn kast:
Vooraan zit een 120mm fan die lucht aantrekt achter zit een 120mm fan die lucht wegblaast. Verder heb ik nog een 120mm fan op het zijpaneel maar dat maakt schijnbaar niets uit want die heeft totaal geen invloed op de temperaturen alleen mijn gpu wordt er 2-3 graden koeler van
temps meet ik trouwens met Cpuid HWmonitor