Toon posts:

blauw scherm met foucode > 0x804dc11d

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb net een nieuwe moederbord P4i65G (sinds 2 week) nu doet
mijnn pc het lekker snelmaar hij heeft ineens een probleem met de nieuwe msn,
die wil die niet opstarten en geeft gelijk een soortgelijke foutmelding asl die, die je krijgt van
>internet explorer reageert niet< alleen lees je dan >Er is een probleem opgetreden, windows live messenger kan niet gestart worden< die afbeelding die ik te zien krijg kun je ook bekijken op de onderstaande link

http://www.pcwereld.be/fo...nie/5115-probleem-met-msn

Nu krijg ik ineens een blauw scherm met de foutmelding 0x0000000A, 0x00000000, 0x00000002, 0x00000001, 0x804DC11D

ik weet niet of dit met elkaar samenhangt of niet ik weet wel dat ik het ff niet meer weet!!
Kan iemand mij uit de brand helpen?

Groet
Alex weijer

Verwijderd

heb je al geprobeerd om MSN opnieuw te installeren? misschien is er iets verkeerd gegaan tijdens de instalatie. volgens mij is dat blauwe scherm een driver probleem maar ik weet dat niet zeker. ik zou in ieder geval proberen je MSN opnieuw te instaleren.

EDIT: je hebt trouwens je topic op de verkeerde plaats gezet. Dit heeft meer met softe goederen te maken oid.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2009 20:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag windows xp opnieuw geinstalleerd omdat ik de oude instalatie van msn niet weg kon krijgen.
nu ben ik een poosje aan het msnen en nu krijg ik precies hetzelfde scherm weer in beeld en sluit me pc zichzelf ineens vanzelf af.
Ik snap er de ballen van en het is zeer frustrerend.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je gaat [google=0x804DC11D] , kom je al wat info tegen.
Krijg je ook (textueel) IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL te zien?

Welkom op GoT trouwens! :)

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 13-04-2009 22:27 ]

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:10

Joran

<3 natalee

Je foutcode is 0x0a, ik zou

http://support.microsoft.com/kb/314063/nl

eens nalezen!

Send me your gameboys