Toon posts:

Windows 98 + SCSI = Slow BOOT ?¿

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SCSI Schijver en Lezer (Plextor) geen problemen mee, maar het probleem is echt er wel dat Windows 98 traag op start, als het scsi spul er uit is dan is hij zo opgestart, maar met scsi duurt het al snel 2 tot 3 keer langer ....

Het ligt NIET aan de HARDWARE, die is snel genoeg en zonder conflicten, heeft iemand suggesties? is er een bepaalde patch voor of iets dergelijks? :?

P.S. het is vrijwel zeker dat het niet een hardware matig probleem is, maar software matig, (voor zover ik het weet) heeft iedereen dit zelfde probleem.

Brand maar los....

Verwijderd

Heb zelfde probleem plex40TS + 4/12 en HDtje op adapatec2910.

De ene installatie weinig problemen, maar bv de instal die ik nu hebt gaan de cd lampjes regelmatig branden en duurt dat gebeuren wel 15sec en dat kost }:O .

Iemand idee en of oplossing.

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Heb met een 2940 u2w, Plexie 40x en een Pansonic 4x CDR. Te horen aan het geluid scant win 98 naar alle apparaten op de scsi bus. Verder geen idee hoe en of je het oplost.

Verwijderd

Topicstarter
Dat hij alle apparaten nagaat en controleerd kan wel kloppen ja, maar is er niet een programma patch parameter waar het mee uitgezet kan worden ?

TNXZ