Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CHKDSK probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem want sommige sites doen het niet en dat is heel irritant youtube enzo. En er komt dan rechtsonderin een balkje te staan dat ik CHKDSK uit moet schakelen hoe doe ik dat

alvast bedankt

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 14:29:
ik heb een probleem want sommige sites doen het niet en dat is heel irritant youtube enzo. En er komt dan rechtsonderin een balkje te staan dat ik CHKDSK uit moet schakelen hoe doe ik dat
Ik ben m'n glazen bol vergeten, dus welk os gebruikt je (xp/vista?). Iets meer informatie is wel gewenst, wat doet er het niet (laden de filmpjes niet of de hele site niet,etc.) daarnaast zou je een screenshotje kunnen maken van dat balkje?

Heb je al gegoogled, als ik zoek op 'CHKDSK uitschakelen' of 'CHKDSK deactivatie' (etc.) dan vind ik meer dan genoeg sites waarop het één en ander wordt uigelegd.

[ Voor 13% gewijzigd door Cadezo op 13-04-2009 14:41 ]

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Klinkt als spyware ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Welkom op GoT! Ik doe het vaak ook, maar volgens mij heb je snel doorgeklikt toen je een lap tekst werd voorgeschoteld bij registratie. Het lijkt me toch zinvol om Het algemeen beleid #topicplaatsen nog even even goed door te nemen omdat het tips geeft over hoe effectief een topic te openen. Je huidige topicstart is zegmaar te onbruikbaar om je te kunnen helpen ;)

Met de gegeven informatie kunnen we helemaal niets, we weten niet eens of je ueberhaupt een PC gebruikt, laat staan hoe. Wat gaat er precies verkeerd? Heb je Ubuntu, Windows 95 of Vista? IE6/7/8, Opera of Firefox? Welke instellingen daarbij en heb je al een andere browser en standaardinstellingen geprobeerd? Als ook een andere browser niet helpt: gaat het wel goed op een andere PC in hetzelfde netwerk? Welke contentblockers en virusscanners heb je geinstalleerd staan (en met welke relevante instellingen zoals rond JavaScript, Flash en adblockers?) Afhankelijk van de info zal een advies linksom om rechtsom gaan en op dit moment kunnen we dus helemaal niets zeggen (anders dan hetgeen hierboven al staat). Kortom: geef even veel meer informatie :)

Zoals SKiLLa in "CHKDSK probleem" al zegt lijkt het me bepaald niet uitgesloten dat het komt doordat je besmet bent met malware (virus, spyware, of iets dergelijks). Scan daar dus even goed op met een fatsoenlijke scanner (en vertrouw daarbij niet op de scanner die je al hebt geinstalleerd staan).

Als het echt chkdsk is en niet een stuk malware, mag het duidelijk zijn dat je je harde schijf wilt controleren - bijvoorbeeld met chkdsk.

Je bent nog gloednieuw dus ik zal het topic niet meteen sluiten, maar geef dus even veel meer informatie en ga, gegegevn ook de tips in dit topic, zelf nog even rondzoeken naar oplossingen / mogelijke redenen waarom dit gebeurt. Check daarbij ook Windows Clients - Beleid nog even. Dan zal je ook zien dat, afhankelijk van wat er nu aan de hand is, je topic waarschijnlijk wordt hernoemd (naar iets dat beter beschrijft wat er nu aan de hand is) en verplaatst (naar het subforum dat beter past dan dit subforum, aangezien de kans zeer groot is dat het weinig met Windows als OS te maken heeft).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)