ik heb een probleem want sommige sites doen het niet en dat is heel irritant youtube enzo. En er komt dan rechtsonderin een balkje te staan dat ik CHKDSK uit moet schakelen hoe doe ik dat
alvast bedankt
alvast bedankt
Ik ben m'n glazen bol vergeten, dus welk os gebruikt je (xp/vista?). Iets meer informatie is wel gewenst, wat doet er het niet (laden de filmpjes niet of de hele site niet,etc.) daarnaast zou je een screenshotje kunnen maken van dat balkje?Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 14:29:
ik heb een probleem want sommige sites doen het niet en dat is heel irritant youtube enzo. En er komt dan rechtsonderin een balkje te staan dat ik CHKDSK uit moet schakelen hoe doe ik dat
[ Voor 13% gewijzigd door Cadezo op 13-04-2009 14:41 ]
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq