Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VISTA] Verborgen $recycle bin

Pagina: 1
Acties:

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:44
Hallo allemaal.

Op de compuer waar dit over gaat draait een backupprogramma dat de belangrijkste bestanden wegschrijft naar een NAS in ons netwerk.
Ik heb het zo aangepast dat alleen de nuttige dingen worden gebackuped.
Echter, ik krijg een onzichtbare prullenbak er niet uit!

Afbeeldingslocatie: http://i12.photobucket.com/albums/a204/tomino/rb.png

Met geen enkele weergave, verborgen bestanden weergeven optie krijg ik hem zichtbaar op de E schijf..
Weet iemand hoe ik hem zichtbaar kan krijgen om hem te excluden bij de te backuppen folders?
Of zichtbaar te maken in verkenner zodat ik hem aan kan wijzen?

Alvast bedankt! :)

Verwijderd

Is het niet mogelijk alles wat je wel wilt backuppen te includen, ipv de prullenbak te excluden.
Scheelt je ook de moeite de virtuele schijf en andere systeembestanden te excluden.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Onder Mapopties, onder het tabblad Weergave moet je zoeken naar "Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen". Hier moet je het vinkje weghalen en je ziet hem in de verkenner.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Je kunt bij configuratiescherm --> mapopties kiezen om het vinkje bij beveiligde besturingssysteembestanden verbergen uit te zetten.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:44
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 12:37:
Is het niet mogelijk alles wat je wel wilt backuppen te includen, ipv de prullenbak te excluden.
Scheelt je ook de moeite de virtuele schijf en andere systeembestanden te excluden.
Het ligt wat anders, alles wat nodig is kwa data staat op E, alle programma's op C.
Ik heb er voor gezorgd dat alles kwa data, documenten profiel, email adresboek op E staat. Ik hoef dus alleen op die schijf een paar dingen te exluden!

Laatst nog een post gelezen van iemand die opperde dat je zelf zou moeten aangeven bij het installeren van windows waar alles heengaat van data, maar dan ook echt alles! Dit gaat ook :)

Wat ik persoonlijk lastig vind.. ik hoop dat ik niks vergeet te backuppen. Maar dat merk je wel als het zooitje een keer crashed..

't werkt btw! dank allen! :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Tomino op 13-04-2009 12:48 ]