bengshop.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 1.211 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
2 weken geleden een trekveer en trekkous besteld bij www.bengshop.nl. De bestelling had ik netjes via iDeal betaald. Echter had ik achteraf toch twijfel met de maat trekkous die ik in eerste instantie had besteld. Dus mailde ik en vroeg of ik een maatje kleiner kon krijgen. Prijsverschil hoefde ik niet terug (geloof 3-4euro goedkoper voor een maatje kleiner). 2 dagen gewacht en ik kreeg geen reply, wel zag ik opeens op hun site als ik ging inloggen dat de trekkous was veranderd bij mijn orders. Ok, ook fijn als ik maar de juiste maat binnenkrijg.

De volgende dag kreeg ik het pakketje binnen, na het openmaken constateer ik dat ik de verkeerde trekveer heb gekregen met een normale kogelkop, ik had een afschroefbare M5 kopbesteld. Dus ik mailen naar bengshop om te vertellen dat er een verkeerde veer is geleverd, kreeg ik als reply terug, als het goed is heeft u aan 1 kant 1 kogelkop en aan de andere kant een M5 knop. Eh... sorry, ik zal wel blind zijn, dus nogmaals gechecked, en nee, beide kanten een vaste kogelknop. Dus ditmaals foto's gemaakt en gemaild. Kreeg gelijk reply van dat ik gelijk had en dat ze een retoursticker zullen meezenden met de juiste veer. Deze kon ik op de foute plakken en afgeven bij TPG/TNT.

Dag later kreeg ik de juiste veer binnen, en zoals afgesproken zat er een sticker erbij. 1e verpakking dichtgemaakt en stickeroverheen en ging naar de TPG service point. Kreeg ik te horen dat ik 6zoveel moest betalen. Weet u het zeker vroeg ik aan het meisje achter de balie? Ja, als het kosteloos was, dan had u een antwoordnr moeten krijgen. Dus ik heb afgerekend en mailde naar bengshop om dit te vertellen.
Waarbij hun antwoord:

De sticker die in de doos zat geadresseerd aan ons, op de doos plakken.

Dan mag TNT u niet nog eens laten betalen want via die sticker worden wij gefactureerd.

Degene bij het postkantoor is abuis.

Ik dus weer terug naar TPG, waarop ditmaals een collega van dat meisje die meer eerst had geholpen nogmaals uitlegde dat veel bedrijven dit proberen, TPG/TNT gaan NIET achter hun aan voor de portokosten, niet op deze manier, er moest gewoon een antwoordnr geadresseerd zijn anders moet ik gewoon betalen.

Ik had maar een mailtje gestuurd naar bengshop van laat maar, eerst deed ik al niet moeilijk voor die paar euro verschil. En toen haddne ze de verkeerde geleverd en hou me even voor de gek om mij de kosten te laten betalen om het terug te sturen. Nee, geen reply gehad van hun. Is gewoon pure oplichting.

Bestel NOOIT iets bij deze oplichters, echt ik vind dit echt absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-07 12:45
Dit is inderdaad niet netjes van ze maar kan je niet beter een shopreview schrijven in plaats van een topic te openen?

Je kan ook nog even de regels op de tgp site ophalen, dan weet je zeker of ze fout zitten bij die shop.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Dit is inderdaad meer een shopreview. Zelf had ik uberhaupt niet voor het retour sturen van het pakje betaald. De kosten liggen duidelijk bij bengshop aangezien zij het foute product sturen. De mentaliteit is niet geheel nieuw en vaak gaan ze over op negeren zolang ze het product maar terug hebben. Ik begrijp dus je frustratie.

Vaak als je wat door zeurt krijg je je geld wel terug maar vaak is dat teveel moeite voor die 6 euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
330d schreef op maandag 13 april 2009 @ 09:32:
Ik had maar een mailtje gestuurd naar bengshop van laat maar, eerst deed ik al niet moeilijk voor die paar euro verschil. En toen haddne ze de verkeerde geleverd en hou me even voor de gek om mij de kosten te laten betalen om het terug te sturen. Nee, geen reply gehad van hun. Is gewoon pure oplichting.

Bestel NOOIT iets bij deze oplichters, echt ik vind dit echt absurd.
Wat wilde je maar zo laten dan, ik snap dat zinnetje even niet.

Misschien krijg je nog een reply van ze. Het is immers ook pasen en ik weet niet wanneer je dat mailtje hebt gestuurd, maar misschien komt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Bel die lui nou gewoon even op en probeer het op te lossen. Ik heb zelf meerdere malen spullen via bengshop besteld en heb een keer opgebeld over een artikel dat ik niet kon vinden maar wat ze blijkbaar wel konden leveren. Ik werd zeer correct geholpen dus om het nou meteen oplichters te noemen als er een keer wat fout gaat... :X

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Exirion schreef op maandag 13 april 2009 @ 13:35:
als er een keer wat fout gaat... :X
Nou dat mailtje en alles lijkt het er op dat dit wel gewoon standaard praktijk is bij bengshop (de klanten voor retourzenden te laten betalen bij een fout van de winkel). Dat met die sticker en alles verzinnen ze vast niet even ter plekke. Als t echt een flexe shop was geweest hadden ze ook wel even tegen hem kunnen zeggen: nou voor deze keer vergoeden we dan ook die TPG kosten die ten onrechte heeft moeten maken. Nee ipv daarvan laten ze de fout bij klant liggen ipv TPG.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 13-04-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Eenvoudige ervaringen horen niet in het ShoppingForum. Eventueel kan het geplaatst worden als ShopReview.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.