Ik zit met het irritante probleem dat sommige AVI bestanden niet afspelen (wel geluid, geen beeld). Het betreft een verse Vista install met laatste service pack + CCCP codec pack (Of de laatste K-lite).
Wanneer ik het betreffende bestand met Gspot bekijk dan zegt Gspot dat alle vereiste codecs geinstalleerd zijn. De render en afspeel test in Gspot geeft wel beeld en geluid...
GSpot zegt bij een van de bestanden:codec DX50, Name:Xvid 1.0.3.
Het typische is dat een ander bestand met exact dezelfde Codec wel werkt.
Het "probleem" bestand werkt wel in een native player zoals bijvoorbeeld Zoomplayer.
Ik heb duizend en een instellingen getest, de laatste video drivers geïnstalleerd en zoals gezegd recente codec packs geinstalleerd (One at a time). WMP is de laatste versie: 11.0.6001.7000.
Ben ten einde raad...
Wanneer ik het betreffende bestand met Gspot bekijk dan zegt Gspot dat alle vereiste codecs geinstalleerd zijn. De render en afspeel test in Gspot geeft wel beeld en geluid...
GSpot zegt bij een van de bestanden:codec DX50, Name:Xvid 1.0.3.
Het typische is dat een ander bestand met exact dezelfde Codec wel werkt.
Het "probleem" bestand werkt wel in een native player zoals bijvoorbeeld Zoomplayer.
Ik heb duizend en een instellingen getest, de laatste video drivers geïnstalleerd en zoals gezegd recente codec packs geinstalleerd (One at a time). WMP is de laatste versie: 11.0.6001.7000.
Ben ten einde raad...