Toon posts:

Welke software voor mio n177 op os X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb goedkoop een mio moov200 kunnen op de kop tikken.
dus ben ik nu op zoek naar een prgramma op os X waarmee ik met de gps kan communiceren.
zijn er universele programma's of specifiek is ook goed. ben gewoon benieuwd wat er bestaat.

edit: ik heb het programma routebuddy gevonden maar weet niet of ik daarmee iets ben, ik heb wel nog enkele malen gevonden dat een mio blijkbaar niet op osX werkt,is dat zo?

hopelijk hebben jullie een idee.
groeten
Sammy

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2009 23:35 ]

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Wat wil je precies met de software bereiken? Wanneer ik even google zie ik inderdaad niet zo snel een oplossing voor het gebruik van de software voor deze navigatie. Echter zijn er wel een standaard opties voor het draaien van Windows software on OS X. Zo is er bijvoorbeeld Wine, CrossOver en in sommige gevallen MacPorts en Fink. Daarnaast kun je ook altijd Windows draaien via Bootcamp of via VMWare/Parallels.

Probleem is vaak dat exotische hardware (zoals een GPS muis) daar niet in ondersteund word. Gaat het hier echter om het updaten van een map of firmware kun je geluk hebben via een van de bovengenoemde opties. Aangezien ik barweinig ervaringen van andere mensen kan vinden icm deze software zal je toch zelf het wiel moeten uitvinden en aan de gang moeten met testen.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Topicstarter
ah oke, bedankt voor de reactie!
ik heb wel bootcamp met windows XP dus zal het daar ook wel in lukken, en heb nog wel een oude windows machine ook staan, en dan zal ik daar maar eens naar een programma zoeken, want daar ken ik ze ook niet voor. en het had gewoon leuk geweest moest er een native programma zijn, dat gewoon werkt.