Pc sluit af

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Beste Tweakers,

Ik heb vandaag The Godfather 2 op mijn pc geinstalleerd. Na 10 tot 15 minuten spelen
sluit de computer plots af. Ofja afsluiten, hij valt uit. Hij start daarna ook niet automatisch
opnieuw op. Ik denk zelf dat het aan mijn geheugen ligt (2GB). Ik draai vista. Dus zou het
daar aan kunnen liggen? En zo ja, moet ik dan gewoon meer geheugen kopen?
Meestal zoek ik dit soort shit zelf op maar ik kan niets gevonden krijgen..

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 08:53
Heeft t ding t niet gewoon te warm? Wat zijn de temps van je CPU en GPU enz? Tevens, als je de pc laat stressen op andere dingen, ander spel, benchmark ofzo. Krijg je dan t zelfde probleem?

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 10:52

Wish

ingwell

Wat zegt eventueel de eventlog?
Wat zijn de temperaturen (voornamelijk van de graka)?
Wat gebeurt er als je speelt met de case open en een er een fan op richt?
Wat zijn de verdere specs van je machine?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb een Q6600 en een 8800GT. De cpu is 83 graden en de kernels allemaal rond de 90.
De gpu zit rond de 62. Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met warmte, dus ik vind het
enigszins vreemd dat dit het probleem kan zijn.

Ik heb net eens rond gekeken en die temperaturen van mijn cpu schijnen dus veeeels te hoog te liggen. Wat kan ik hier aan doen?

[ Voor 22% gewijzigd door BBQ-MAN_ op 12-04-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-10 07:54
BBQ-MAN_ schreef op zondag 12 april 2009 @ 19:17:
Ik heb een Q6600 en een 8800GT. De cpu is 83 graden en de kernels allemaal rond de 90.
De gpu zit rond de 62. Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met warmte, dus ik vind het
enigszins vreemd dat dit het probleem kan zijn.

Ik heb net eens rond gekeken en die temperaturen van mijn cpu schijnen dus veeeels te hoog te liggen. Wat kan ik hier aan doen?
stof in de pc? ja? haal het weg:P
kijken of koeler goed gemonteerd zit. en bekijk anders je event logs in windows. en benchmark de boel anders een beetje en check tegelijkertijd even de temps

[ Voor 9% gewijzigd door stftweaker op 12-04-2009 19:25 ]

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Buiten dat voor technische problemen/vragen Spielerij - Problemen & Vragen bestaat ipv HSA, het volgende:

Dit lijkt me een hardware-probleem, en niet zozeer iets met het spel in kwestie. Je computer hoort niet zomaar af te sluiten, er is dan iets goed mis. Dat kan aan heel veel dingen liggen, dat kunnen we nu allemaal wel gaan raden hier, maar het staat ook hier prima beschreven. Dit topic gaat dus op slot, mocht je in de troubleshooter ergens vast lopen, of blijkt alles goed te werken kun je altijd nog in het juiste subforum een topic openen. Let daarbij wel op het algemeen beleid wbt topics: Het algemeen beleid #topicplaatsen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.