Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Google mobile sync - 0x80072EE2

Pagina: 1
Acties:

• Drgn
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Ik probeer mijn HTC S740 te syncen met Google calendar via google's mobile sync dienst. De verbinding is draadloos via mijn SpeedTouch router.

Ik heb de stappen gevolgd in bovenstaande link, maar toch krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server en de 'ondersteuningscode' 0x80072EE2, ook na wat variŽren met de instellingen. Hoewel de wifi verbinding tussen mijn telefoon en de router prima is, heb ik het idee dat daar toch een probleempje zit icm Google sync.

Nu verwachtte ik eigenlijk meer mensen met hetzelfde probleem, maar het enige relevante wat ik heb kunnen vinden is deze post.

Heeft iemand dezelfde ervaring of tips om het probleem op te lossen?

Leave the gun, get the canoli

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Heb je hier misschien iets aan?

Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-)

• Drgn
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Ja en nee. Het gaat blijkbaar om een 'ERROR_INTERNET_TIMEOUT', wat mijn vermoeden min of meer bevestigd. Maar het geeft me geen handvat om iets te doen aan de verbinding tussen de router en mijn telefoon.

Ik hoopte eigenlijk op mensen met dezelfde ervaring, maar blijkbaar wordt er (nog) niet zoveel gebruik gemaakt van deze dienst.

EDIT:
Heb het probleem uiteindelijk op kunnen lossen door in mijn WiFi instellingen het Netwerk type op 'Internet' te zetten en de optie 'Netwerktoegangsbeheer IEEE 802.1x gebruiken' aan te vinken.

Drgn wijzigde deze reactie 20-09-2009 16:45 (23%)
Reden: Probleem opgelost

Leave the gun, get the canoli

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True