Na lang zoeken heb ik helaas het antwoord op de vraag zoals gesteld in de titel nog niet gevonden. Ik heb hier een string of een int, net wat het beste past en daar wil ik een eventhandler aan hangen.
Bij een textbox zou er dan zoiets als het volgende gedefinieerd moeten worden:
Nu zoek ik een functie waarmee ditzelfde kan worden gedefinieerd voor een String of een Int. Echter kan ik hiervoor niks "standaards" vinden. Komt dit doordat dit zelf geschreven moet worden, of dat ik niet in de juiste hoek aan het zoeken ben.
Wat ik zoek is een event die fired op het moment dat een string of indien een int gekozen word afgaat zonder deze functie specifiek aan te roepen.
C#:
1
2
3
| String woordjes; //Event welke getriggerd word op het moment dat woordjes veranderd |
Bij een textbox zou er dan zoiets als het volgende gedefinieerd moeten worden:
C#:
1
2
3
| List.Changed += new ChangedEventHandler(ListChanged); // of this.CF_createButton("ADDSET3", TranslateText("ADDSET3"), new MouseEventHandler(ADDSET3_Click), new MouseEventHandler(ADDSET3_Down)); |
Nu zoek ik een functie waarmee ditzelfde kan worden gedefinieerd voor een String of een Int. Echter kan ik hiervoor niks "standaards" vinden. Komt dit doordat dit zelf geschreven moet worden, of dat ik niet in de juiste hoek aan het zoeken ben.
Wat ik zoek is een event die fired op het moment dat een string of indien een int gekozen word afgaat zonder deze functie specifiek aan te roepen.