Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Virtualbox] BETA en nieuwe versie (2.2.0)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Heb een tijd de BETA gehad van virtualbox, nu zag ik hier dat er een nieuwe versie was uitgekomen (2.2.0).

Nu dacht ik, ik installeer deze versie over de beta heen, nu ging dat iets anders dan verwacht. Ten eerste bij het installeren werd vervolgens alles ongedaan gemaakt om vervolgens met de melding te komen dat het niet geinstalleerd kon worden.

De beta bleef gewoon bestaan.

Vervolgens heb ik geprobeerd om deze beta te verwijderen via software in het configuratiescherm. Deze gaf tijdens de uninstal aan, dat deze door onbekende redenen niet gedeinstalleerd kon worden.

Dus heb de map maar handmatig uit de program files gegooid. Alle registersleutels met betrekking tot Virtualbox verwijderd.

Vervolgens pc netjes opnieuw opgestart, maar nog steeds kan ik geen nieuwe versie installeren.

Deze melding verschijnt vervolgens in het logboek:

"Product: Sun xVM VirtualBox -- Installation failed.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie."

Ook het deselecteren van de opties van netwerkadapters tot usb adapters mocht niet werken.

Iemand toevallig hetzelfde euvel gehad, of iig een oplossing.

Alvast bedankt.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:04
dit ook al even gelezen op het virtualbox forum :?

http://forums.virtualbox.org/viewtopic.php?f=6&t=16242

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Yup, sorry.. de installatie gaf bij mij geen reparatie functie aan, vandaar dat ik hem vergeten was erbij te zetten.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je ook al meer van het VB forum doorgelezen? Je bent namelijk niet de enige die dit probeert en problemen mee ondervind.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Hero Of Time schreef op zondag 12 april 2009 @ 22:51:
Heb je ook al meer van het VB forum doorgelezen? Je bent namelijk niet de enige die dit probeert en problemen mee ondervind.
Ofcourse, maar voor alsnog geen oplossing. Heb het nu tijdelijk wel weer voor elkaar gekregen om hem op een andere pc te installeren en vervolgens de map uit program files te kopieeren naar me eigen computer.

Maarja, nu heb ik geen usb ondersteuning, en de geavanceerde netwerk functies werken niet. Ben dr trouwens wel achter gekomen dat de adapters zelf weg zijn, dus ze staan niet meer onder aparaatbeheer, en ook niet bij netwerkverbindingen.

Maar vervolgens weer een installatie dr overheen werkt niet. Verder lopen er ook geen services op de achtergrond.

En overal zie je dus op forums de oplossing van die herstelinstallatie, maar die optie krijg ik niet. En blijf steeds zitten bij een installatie die zichzelf afbreekt en alles ongedaan maakt. Ook als ik versie 2.1.4 installeer (versie ervoor)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat afbreken komt zeer waarschijnlijk van de Bridged network driver. Bij 2.1.2 waren er al wat problemen mee, ze hadden dit grotendeels opgelost in 2.1.4 maar er bleven problemen komen op het forum erover. Bij 2.2.0 is het niet anders. Je zult het dan dus moeten doen zonder Bridged netwerk. Of iig zonder dat proberen te installeren en je setup te fixen.

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-11 14:54

Blonde Tux

<advertisement>

Hrmm Hrmm, heb het net maar eens geinstalleerd op mijn Macje, maar op een of andere manier wil hij totaal geen virtualbox addities niet installeren.

Ik probeer het te installeren in Kubuntu 8.10, maar geen cd noch files te bekenen...

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Blonde Tux schreef op donderdag 16 april 2009 @ 20:11:
Hrmm Hrmm, heb het net maar eens geinstalleerd op mijn Macje, maar op een of andere manier wil hij totaal geen virtualbox addities niet installeren.

Ik probeer het te installeren in Kubuntu 8.10, maar geen cd noch files te bekenen...
Heb je m'n howto gelezen op het forum? Deze namelijk: http://forums.virtualbox.org/viewtopic.php?f=3&t=15679. Mogelijk moet je de cd nog mounten in de Guest.

Pagina: 1