Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP]Driver instralleren

Pagina: 1
Acties:

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Hallo,

Ik heb vandaag op mijn computer Windows XP gezet. Na de installatie kwam ik erachter dat een aantal dingen niet werken. Ik heb dus drivers nodig. Op de sie van acer heb ik als eerst de LAN driver gedowload, zodat ik dan via mijn eigen pc de overige drivers kan instralleren. Ik heb de driver via een usb stick op mijn compter gezet, en toen ik de map opende wist ik niet meer wat ik moest doen, ik zie geen een bestand wat uitgevoerd kan worden. Er zitten alleen dll, systeembestanden en ini bestanden in. Weet iemand toevallig hoe ik deze op mijn pc kan instralleren?

Ik heb trouwens een acer aspire l3600
Tom

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Systeem laten zoeken via apparaatbeheer, normaal gezien zal ie dan de ini file vinden en installatie uitvoeren of gewoon bij netwerk apparaten via het gele uitroepteken.

[ Voor 21% gewijzigd door Graviton12 op 12-04-2009 12:42 ]

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-11 10:45
Graviton12 schreef op zondag 12 april 2009 @ 12:40:
Systeem laten zoeken via apparaatbeheer, normaal gezien zal ie dan de ini file vinden en installatie uitvoeren
Mwaaa, bijna.

Ik zou bij apparaatbeheer even de netwerkkaart opzoeken, daar op klikken zeggen dat je een driver wilt installeren.

Dan verwijs je naar het mapje wat je hebt gedownload.

Echter had je dit makkelijk kunnen vinden op google. Volgens mij ook op de acer site bij de FAQ.

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
peak schreef op zondag 12 april 2009 @ 12:43:
[...]

Mwaaa, bijna.

Ik zou bij apparaatbeheer even de netwerkkaart opzoeken, daar op klikken zeggen dat je een driver wilt installeren.

Dan verwijs je naar het mapje wat je hebt gedownload.

Echter had je dit makkelijk kunnen vinden op google. Volgens mij ook op de acer site bij de FAQ.
You know what I mean 8) geen zin om specifiek uit te gaan leggen (lees "gemakkelijk kunnen vinden op Google") O-)