Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298610

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een HP Pavilion dv7-1080ed sinds enige maanden. Gisteren heb ik zolang in de trein doorgewerkt tot de accu uitviel. Vanmorgen wilde ik hem met de stroomkabel opnieuw opstarten, maar het volgende gebeurde. Windows meldde dat "Windows niet goed is afgesloten". Vervolgens start Windows wel op en kan ik inloggen. Daarna krijg ik echter een zwart scherm waar alleen mijn muisaanwijzer nog op te zien is.

Ik heb het volgende al geprobeerd:
- accu halve minuut eruit, met aanknop stroom laten leeglopen > geen effect
- veilige modus > geen effect
- alle functietoetsen geprobeerd > geen effect

Kan iemand mij aan meer ideëen helpen? Ik heb bij de aankoop geen cd met Windows Vista erbij gekregen, deze was al wel voorgeïnstalleerd. Ik heb op dit moment wel een Medion Recovery Disk (Zelfde Vista Home Premium als op de sticker achterop staat), kan ik deze zomaar gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294903

Ja, ik weet denk ik ook al wat je probleem is.
Had dit probleem 2 weken terug met m'n PC, bleek een virus te zijn.
Explorer.exe start dan niet meer op + wat andere vage dingen

Als je taakbeheer start met CTRL + ALT + DELETE, dan kies je voor nieuwe taak en daar vul je in:

explorer.exe

Dan meteen maar een uitgebreide virusscan doen, of evt. hitman Pro laten draaien.

Succes en hoop dat dit het probleem was (bij mij was het opgelost iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-07 10:00
dit heb ik ooit met een desktop gehad, herinstalleren was toen bij mij de oplossing. weet niet of je nog belangrijke data hebt die veilig gesteld moet worden, anders moet je daar eerst iets op zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-07 09:03

SgtStrider

Fractal Switchover!

Anoniem: 298610 schreef op zondag 12 april 2009 @ 11:20:
Hallo,
Ik heb een HP Pavilion dv7-1080ed sinds enige maanden. (Zelfde Vista Home Premium als op de sticker achterop staat), kan ik deze zomaar gebruiken?
Aantal dingen mogelijk.

1) Accu eruit halen en laten. PC opstarten en net zolang F8 aantikken totdat het Windows F8 menu voorbij komt. HIer kiezen voor VGA modus.
2) Recovery modus starten. F11 tijdens opstarten een aantal keer aantikken en kiezen voor volledig systeemherstel.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600