Toon posts:

Wie heeft er GEEN GSM en waarom niet???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf geen GSM omdat ik niet (aan het lijntje) gebonden wil zijn als ik niet thuis ben ben ik ook niet berijkbaar,
ik wil kijken hoe lang ik zonder kan GSM kan ik heb hem nog niet gemist.....

nog meer mensen die zoals mij uit princiepe geen GSM willen??

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 17:11 schreef Mr.WWW het volgende:
Ik heb zelf geen GSM omdat ik niet (aan het lijntje) gebonden wil zijn als ik niet thuis ben ben ik ook niet berijkbaar,
ik wil kijken hoe lang ik zonder kan GSM kan ik heb hem nog niet gemist.....

nog meer mensen die zoals mij uit princiepe geen GSM willen??
Ik heb niet geen gsm :)
Ik ben er een (bijna) jaar terug ook aangegaan. Toen begon ik met werken in een Primafoon. Erg handig als je ver van huis op school zit.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik heb er vlak voordat 'iedereen' zo'n ding had één gekocht. Soms wilde ik dat ik dat nooit gedaan had... word bij vlagen platgebeld terwijl ik daar helemaal geen zin in heb. Op zich een handig ding hoor, het is al vaak handig uitgevallen, maar ja... ik ben niet zo'n 'show type' van 'kijk mij es met mijn telefoon', daar heb ik juist een beetje een hekel aan. Alleen om die reputatie zou ik em wel eens kwijt willen. Maar ja, hij kan ook uit en zo'n ding is niet gratis, dus dan laat je em maar heel he ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

superhandig die dingen hoor.... vervangt prima mijn huistelefoon... en alsk geen zin heb om gebeld te worden dan zet ik hem toch gewoon uit? dat doe je niet zo makkelijk bij de huistelefoon...

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Ik heb geen GSM, omdat ik het niet nodig vind. Als mensen me willen bereiken hebben ze genoeg mogelijkheden. Het geeft een bepaalde rust als ik van huis ben, denk ik zo.
In het algemeen vind ik ze irritant, dus het is hypocriet om er zelf een te nemen. Dit wil niet zeggen als ik er ooit eens een nodig zou moeten hebben ik geen GSM aanschaf.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

wat ik haat zijn die kl*te sms krijgen via het internet
tering

"waarneer kom je nou online"
"kom je nog"
"hallo wakker worde kom je nog online"

leuk zeg als je werkt of je ben naar de bios en je telefoon ligt nog thuis, gelijk je box vol..... btw weet iemand hoe je nummers kan banne, is er niet een soort firewall :)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja idd! Dat mis ik echt op mijn gsm... ook vaak zo'n iemand die dan via Sjakie (een denkbeeldige Sjakie ;)) heeft gehoord wat mijn gsm nummer is en gaat sms'en: "Kom je chatten op tmf??!?!?!?!?!"
Ja dahaaaaag! Staan ze op ICQ op ignore, krijg je dit |:(

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1