Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-11 19:52
Hee mensen!!

Ik heb sinds kort een nieuw systeem.
Nu wilde ik dus Assassins creed eens opnieuw proberen.

Ik heb de nieuwste patch erop. 1.02 als ik het zo uit mijn hoofd doe. ( Probleem was ook bij 1.00 )

Dit is het probleem. Ik laad de game gewoon. Als ik dan de introductie achter de rug heb en het eerste level speel. Daar in die tempel met het doden van een onschuldige. Als ik daar voorbij ben en hij gaat laden naar de volgende chapter. Tijdens het laden krijg ik een BSOD.

Ik start de game altijd op via de DX10 path. Bij DX9 komt hij ook niet ver in het laden.

Onderin staan mijn Specs. Dit is de enige game waarbij ik een BSOD krijg.
Als ik mijn PC op normale clocks doe dan krijg ik hetzelfde.
Nadat mijn PC opnieuw is opgestart krijg ik altijd te zien dat Vista 64 opnieuw is opgestart en dat er een bestand Memory.dmp is gemaakt ofzo. Als ik deze open krijg ik een Reageert niet meer..

op internet lees ik al vaker dat er mensen zijn bij AC met dit probleem.

Weten jullie iets om het op te lossen?

Alvast bedankt!

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10
Bekend probleem, ik heb zelf dit probleem ook gehad icm. vista x64. Niet echt een oplossing gevonden. Maar wat je kan doen is bij het opstarten van je Windows even een paar keer op F8 drukken en `automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen`. Blue screen code even googlen voor je exacte probleem. Succes.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-11 19:52
Ik vind het ook raar.
Gister deed hij het wel gewoon goed. Lade alles en zeker een uur gespeelt. Dit was wel meteen na een reboot gespeelt. Niet na eerst nog dingen doen.
Vandaag nog niet geprobeert. Zal het zo eventjes doen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89